luni, 28 noiembrie 2022

A.F.C. Brebu, petrecere de nota 10 la final de sezon!


Până la restanța cu Tricolorul Breaza, pentru fotbaliștii brebeni finalul acestei săptămâni a reprezentat penultima întâlnire a anului care a coincis cu o masă festivă oferită de conducerea clubului A.F.C. Organizatorii au respectat tradiţia sărbătorilor care se apropie, nelipsind din program și sacrificarea unui porc cu întreg ritualul aferent unui astfel de moment. Întreg lotul de jucători însoțit de prieteni și apropiați ai echipei s-a reunit la o binecunoscută locație din Brebu. Astfel, pe tot parcursul acestei petreceri, care a durat câteva ore, pe fondul unor acorduri muzicale care au făcut deliciul întregii asistenţe, s-au depănat amintiri, s-au făcut planuri de viitor, într-un cuvânt, toată lumea s-a simţit bine. Bineînţeles, pe marginea acestui eveniment nu au lipsit şi unele declaraţii, consemnate în rândurile de mai jos.

Cătălin Tănase (președinte A.F.C. Brebu):

 Este o zi care vine după munca băieţilor desfăşurată de-a lungul unui sezon destul de greu. Este o zi deosebită pentru noi, aceia care am muncit şi am fost lângă echipă. Din fericire pentru noi cât şi pentru ei, ne-am putut ţine de cuvânt. În continuare demonstrăm că suntem o familie unită și numai împreună putem depăși momentele grele inerente oricărei echipe. Le mulțumesc băieților și pe această cale pentru eforturile pe care le-au făcut în această stagiune fotbalistică. Sper ca primăria să aducă acelaşi sprijin în continuare şi sunt convins că o să facem lucruri frumoase”.

Robert Săvulescu (antrenor A.F.C. Brebu):

”Ne bucurăm că suntem din nou împreună după un sezon dificil. Este momentul să ne simțim bine alături de cei care sunt cu inima și sufletul lângă noi. Suntem mulțumiți de rezultatele obținute până acum cu toate că era loc și pentru mai bine. Vrem să rămânem la fel de uniți, să continuăm pe o linie ascendentă”.

Sebi Stănulescu (jucător A.F.C. Brebu):

”Sunt convins că aceste clipe frumoase vor rămâne în istoria echipei. Eu mă aflu la finalul carierei mele de fotbalist, o carieră care mi-a adus multe satisfacții. Consider că împreună cu colegii mei am oferit multe clipe de bucurie celor care pe frig, ploaie sau soare au fost alături de noi. Astăzi este un nou moment de bucurie”.

Petre Boeru (vice primar Brebu):

”Este o mare bucurie pentru mine să mă aflu alături de tot ce reprezintă A.F.C. Brebu. Atât Primăria cât și Consiliul Local va sprijini în continuare această echipă și bineînțeles tot ce înseamnă activități sportive la nivelul acestei comune. Pe această cale vreau să mulțumesc întreg colectivului ce reprezintă această grupare, pentru eforturile care le face să se situeze an de an pe o linie ascendentă. Așa cum se știe, avem în proiect finalizarea unei săli de sport cu 180 de locuri, în vecinătatea stadionului, dar și de construirea unei tribune moderne. Astfel, arena de fotbal va beneficia de o tribună acoperită care să găzduiască în condiții normale pe toți aceia care vor viziona meciurile echipei noastre. Sunt convins că o să ne mândrim cu un complex sportiv care va schimba mult în bine imaginea localității noastre”.