sâmbătă, 1 octombrie 2022

Un punct câştigat în extremis!

C.S. Câmpina - A.F.C. Brebu 1-1 (1-0)  


Echipa oaspete, antrenată de Robert Săvulescu, a oferit o replică onorabilă în condițiile în care nu l-a putut trimite pe gazon pe George Bridinel accidentat de ceva timp. Pe lângă acesta, chiar dacă a jucat,  Robert Oprica a acuzat din nou probleme medicale fiind nevoit să părăsească terenul. În aceste condiții echipa municipalității câmpinene a avut o șansă favorabilă în a se impune și a fost foarte aproape de acest deziderat dar în finalul partidei a fost egalată, Ionuț Dima închizând tabela unui meci care în ansamblu a fost de slabă factură tehnică. De menționat și nesiguranța “centralului“ acestei confruntări care prin unele decizii a creat multă nervozitate pe banca tehnică a formației oaspete. A.F.C. - ul a trimis pe gazon următorul ”11”: Stănulescu (cpt) – Dima, Marcu, Oprica, Apăunei, Mărăcineanu, Dumitru, Ștefan, Duricu, Vișan, Oancea. Au mai evoluat Baciu și Boghici. Următorul meci al brebenilor se va consuma pe teren propriu la finele săptămânii viitoare atunci când vor întâlni formația Petrolul `95 Ploiești.

Declaraţii:

Pe marginea acestui joc, Robert Săvulescu (foto) antrenorul A.F.C. - ului a declarat: “Mulțumesc elevilor mei pentru dăruirea de care au dat dovadă. Am reușit să rezistăm fizic în fața unei formații care se bate pentru primele locuri și care are condiții foarte bune de pregătire față de noi. Au fost momente când am jucat de la egal la egal și consider că am câștigat un punct meritat“.

La final, președintele oaspeților Cătălin Tănase (foto) a spus: “Un joc disputat cu multă ambiție din partea noastră. Ne-am demonstrat valoarea chiar dacă din lot au lipsit George Bridinel și Alexandru Neagu. Deci un rezultat echitabil în opinia mea pe care l-am meritat. Din păcate un arbitraj sub așteptări care a influențat în mod negativ jocul. Urmează un meci cu Petrolul `95 pe teren propriu, una dintre cele mai puternice formații din serie“.

- foto arhiva -