sâmbătă, 30 aprilie 2022

Punctele s-au deplasat la Brebu!

C.S. Teleajenul Vălenii de Munte - A.F.C. Brebu 2-3 (1-2)   


Victorie de senzație pe stadionul din Drajna, acolo unde elevii antrenorului Robert Săvulescu au răsturnat toate calculele suporterilor locali, reduși la tăcere la finalul unei partide care a avut de toate. Pe fondul unui joc deschis, plăcut ochiului, oaspeții au lovit chiar în debutul primei reprize prin Ionuț Dima dar pe lângă faptul că au fost egalați dintr-un penalty, au suferit și o accidentare nedorită, Alex Neagu fiind nevoit să părăsească gazonul, înlocuit cu Ion Lucian. Chiar dacă au jucat fără trei titulari și au avut numai două rezerve pe bancă, brebenii au intrat la cabine cu avantajul unui autogol trecut în contul gazdelor. Întoarcerea de la vestiare a reprezentat momentul în care vizitatorii au gestionat perfect jocul, și în ciuda faptului că au evoluat în ”10”, Antonio Ștefan find eliminat pentru două galbene, în minutul 80, Mihai Zahiu a transformat cu siguranță un penalty obținut de Mădălin Vișan. Finalul a fost unul incandeșcent, în care gazdele au redus din diferență în minutul 87 iar în ultimele secvențe ale meciului bara a fost aliatul lui Ruben Gheorghe.

Un moment inedit pentru experimentatul portar Sebi Stănulescu, a fost acela când Robert Săvulescu l-a aruncat în luptă spre finalul partidei, de această dată în postura de mijlocaș la închidere. ”A fost un moment deosebit pentru mine să apăr culorile A.F.C. - ului în calitate de jucător de câmp. Este pentru prima oară în cariera mea când într-un meci oficial nu joc pe postul care m-a consacrat. Mă bucur că am putut să-mi ajut echipa și consider că mi-am făcut și de această dată datoria”, a punctat cunoscutul jucător al oaspeților. A.F.C. - ul a trimis pe gazon următorul ”11”: R. Gheorghe - Dima, Neagu, Oprica, Marcu, Ștefan, Zahiu, Vișan, Dumitru, Stoica, Marinescu. Au mai evoluat: I. Lucian și Stănulescu.

Pe marginea acestei partide, antrenorul oaspeților, Robert Săvulescu (foto) a declarat: “Un meci în care am avut o evoluție peste așteptări, un meci în care consider că am obținut o victorie meritată. Îi felicit pe băieți pentru felul cum s-au dăruit în teren și acum ne îndreptăm atenția spre meciul de sâmbătă, atunci când vom primi vizita liderului, C.S. Păulești. Totdeauna cu echipele bune am jucat bine și sper că același lucru să se întâmple din nou“.

La final, președintele Cătălin Tănase (foto) a spus: “O victorie meritată mai ales că s-a conturat în niște condițîi deosebite. Au lipsit Mărăcineanu, Duricu și Oancea iar pe bancă am avut numai doi jucători de rezervă. Le mulțumesc jucătorilor mei și sunt convins că și în următorul joc vor face o figură frumoasă. Sâmbăta viitoare la Brebu va poposi liderul și aștept un joc bun din partea lor, mai ales că vom juca în fața propriilor suporteri pe care îi așteptăm în număr cât mai mare“.

Următorul meci al brebenilor se va consuma tot pe teren propriu, de această dată în postura de vizitatori fiind jucătorii de la C.S. Păulești, mai preciși ocupanții primului loc din serie cu șanse mari la promovare.