sâmbătă, 4 septembrie 2021

Un eșec nemeritat!

Petrolistul Boldești - A.F.C. Brebu 1-0 (1-0)


Chiar dacă din deplasarea de la Boldești și-au dorit să aducă puncte, fotbaliștii brebeni nu au reușit acest deziderat. O singură neatenție în jocul oaspeților, petrecută chiar la finalul primei reprize, a făcut practic diferența pe tabela de marcaj. Pe parcursul acestui joc, cei care au condus ostilitățile au fost jucătorii din Brebu, dominând cu autoritate un adversar care s-a apărat cu multă determinare. Evident, pe acest fond de superioritate nu au lipsit nici ocaziile la poarta gazdelor, dar de fiecare dată, Tibi Oancea, Bogdan Dumitru sau Alex Duricu nu au reușit să înscrie. A.F.C. - ul a trimis pe gazon următorul ”11”: R. Gheorghe - Mărăcineanu, Marcu, Oprica, Rusu, A. Duricu, Zahiu, Constantin, Stoica, Oancea, Dumitru. Au mai evoluat: I. Lucian și Vișan. În etapa cu numărul 6, pupilii președintelui Cătălin Tănase vor întâlni în week-end-ul viitor, tot în deplasare, formația C.S. Cornu.


“Sincer, îmi pare rău că nu am putut obține măcar un punct. În ciuda faptului că am controlat cu autoritate acest joc, rezultatul final consider că este unul mincinos. Impresia mea, care coincide cu a mai multor oameni de fotbal care au asistat la acest meci, a fost că am pierdut nemeritat. Nu avem ce face, acesta este fotbalul și trebuie să mergem înainte. Urmează o nouă deplasare dificilă pe care o vom trata cu toată seriozitatea” 
- Cătălin Tănase, președinte A.F.C. Brebu