vineri, 3 septembrie 2021

Ultima mutare la A.F.C. Brebu!

Chiar dacă capitolul sosiri părea închis, totuși conducerea clubului A.F.C. Brebu a decis să mai bifeze încă un transfer. În ultimul moment, în lotul brebean a mai fost cooptat Mădălin Vișan, un jucător cu profil de mijlocaș ofensiv care ultima oară a evoluat la formația Petrolul Băicoi. La 23 de ani, cu 16 goluri marcate pe prima scenă a fotbalului prahovean, acesta vine să completeze linia mediană a echipei din Brebu. “Mă bucur că revin pe gazon după o absență destul de mare datorată pandemiei. Am avut mai multe oferte dar în final am decis să vin la această echipă. Voi încerca cât mai rapid să mă integrez mai ales că pe mulți jucători îi cunosc foarte bine. Vreau să ajut, să obținem cât mai multe rezultate notabile și împreună cu noii mei colegi să aducem cât mai mulți iubitori de fotbal în tribunele stadionului din Brebu”, a declarat noul fotbalist al echipei brebene. Așadar, cu această mutare interesantă conducerea clubului prezidat de Cătălin Tănase încheie campania de transferuri din acest sezon.