joi, 1 iunie 2023

Ionică Burchi este campion al Arabiei


După o așteptare de 14 ani, actuala sa echipă câștigă un nou titlu

Aflat la a doilea campionat cu formația Al Ittihad, pe banca căreia îndeplinește funcția de maseur, Burchi a reușit acum să îmbrace tricoul de campion alături de jucătorii acestei grupări. Așa cum se știe, fotbalul din această țară se află în plin progres, și la nivel de națională dar și la nivel de cluburi, acolo unde se investește sume colosale, comparativ să spunem cu ce vedem noi în România. Faptul că se cooptează jucători și antrenori cu nume, cel mai recent exemplu fiind cel al lui Ronaldo, ne scutește de alte comentarii. Fericit de această performanță, la finalul ultimului joc când a primit și medalia de campion, Ionică ne-a declarat: A fost o seară magică pentru mine. Sunt bucuros că mă număr printre cei care au contribuit la această mare performanță. Este un titlu care încununează o muncă depusă de către toți cei care sunt lângă această echipă. A fost cea mai frumoasă zi pe care mi-a oferit-o fotbalul. Nu știu dacă o să mai trăiesc vreodată așa ceva. Îmi pare rău că nu am trăit așa ceva în țara mea dar așa este viața. Eu voi continua alături de Al Ittihad”.

- Foto album -