sâmbătă, 27 mai 2023

Ziua amintirilor!


Fosta Unirea Câmpina s-a reunit la Brebu!   

În amintirea vremurilor de altădată, o parte dintre componenții fostei divizionare C Unirea Câmpina și-au dat întâlnire pe ”sinteticul” aflat în incinta complexului sportiv din Brebu. Nostalgicii iubitori de fotbal își mai aduc aminte de această grupare care în perioada anilor 1986 - 1991 a activat pe a treia scenă fotbalistică a țării. Cu prilejul acestei revederi au fost prezenți printre alții cațiva foști fotbaliști cunoscuți care în acei ani au încântat privirile iubitorilor de fotbal câmpineni și nu numai. Dintre aceștia putem să enumerăm pe: Florin Marcu, Constantin ”Papa” Pavel, Adrian ”Lule” Săcuiu, Dan Șinca, Paul Mușat, Robert Săvulescu, Vasile Păun, Constantin Grosu, Marian Coman, Adrian Spiridon, Florin Stăncescu, Marian Bucur, Gheorghe Dumitrache. După ce s-a facut prezența, ”amicalul” s-a mutat la o cunoscută locație din Brebu unde timp de câteva ore au petrecut într-un mod plăcut, specific unor întâlniri de acest fel.


Printre principalii organizatori al acestei plăcute revederi s-a numărat și elegantul fost fundaș central al grupării câmpinene, Florin Marcu (foto-sus). Pe marginea acestui eveniment acesta a spus: ”A fost o revedere plăcută pe care am dorit-o de mult timp să se concretizeze. Ultima oară ne-am întâlnit înainte de pandemie. Asemenea momente sunt foarte plăcute mai ales că în urmă au rămas multe prietenii și amintiri de neuitat. Cu toții ne-am simțit bine. A fost o atmosferă plăcută, plină de povești, majoritatea dintre acestea având ca subiect fotbalul”    


Un alt jucător cunoscut al acelei generații de fotbaliști care a purtat și banderola de căpitan al echipei a fost Constantin Pavel (foto-sus).

”Mă bucur că am reușit să ne reîntâlnim o parte dintre acei jucători care în acel timp am aparat culorile echipei Unirea din Câmpina. Cu toții am fost un grup unit, o adevărată familie și în urmă au rămas multe amintiri plăcute care nu au lipsit din meniul acestei întâlniri. Sper ca aceste evenimente să continue și să ne regăsim sănătoși în ciuda anilor care s-au așternut peste noi”