luni, 25 iulie 2022

Primele mutări la A.F.C. Brebu

Dacă la capitolul despărțiri, A.F.C. - ul nu a înregistrat nici o pierdere, la cel al achizițiilor, primele trei mutări reprezintă de fapt niște reveniri. ”Am reușit să readucem în lot trei jucători cu experiență care pot aduce plus valoare lotului nostru. Alexandru Neagu, Sebi Rusu și Bogdan Baciu sunt fotbaliști de la care am mari așteptări, care sper că se vor încadra cât mai rapid în concepția de joc a antrenorului Săvulescu. De asemenea, am cooptat în lot și un jucător tânăr, de perspectivă, este vorba de Cristian Popa, dar lista rămâne deschisă în continuare”, a spus Cătălin Tănase, președintele clubului brebean.

Alexandru Neagu: ”Este un grup frumos”

Chiar dacă în sezonul trecut a bifat numai opt partide oficiale, absența lui fiind datorată problemelor de serviciu, experimentatul fundaș central, Alexandru Neagu, s-a arătat bucuros că s-a întors din nou pe dreptunghiul verde. ”Sunt bucuros că mă aflu din nou alături de colegii mei de la A.F.C. Este un grup frumos condus de niște oameni care se implică foarte mult în acest fenomen. Echipa a încheiat un campionat cu rezultate meritorii și sper ca prezența mea să fie una benefică de-a lungul întregului sezon care va debuta nu peste mult timp”, a ținut să precizeze Alex (foto).