marți, 30 noiembrie 2021

Tibi Oancea în pole-position

Tibi Oancea (stânga) în acţiune 

Cu o medie de aproape 2,5 goluri pe meci, fotbaliștii brebeni au fost devastatori în fața mai multor formații întâlnite. Printre acestea se pot număra grupările A.S. Strejnic, C.S.O. Măneciu, Teleajenul Vălenii de Munte, Tinerețea Izvoarele, C.S.O. Băicoi și C.S. Brazi care au primit cel puțin 5 goluri fiecare.  Evident, golurile au făcut deliciul publicului și de acest lucru se fac “vinovați“ în primul rând jucătorii din prima linie. Chiar dacă nu a fost o prioritate titlul de golgheter, în dreptul echipei contabilizându-se 42 de goluri înscrise, în final Tibi Oancea și Bogdan Dumitru se pot consideră cei mai productivi jucători ai formației prezidate de Cătălin Tănase, cu 15, respectiv 10 reușite.

Tibi Oancea : ”Ȋmi doresc să continui”

Despre parcursul echipei și golurile marcate în acest sezon, Tibi Oancea (foto) a spus că în retur vrea să-și mărească zestrea de goluri.

“În prima parte a sezonului am avut un început mai ezitant și datorită programului de meciuri, jucând cu cele mai importante echipe din serie. În schimb, spre finalul sezonului ne-am revenit, echipa evoluînd din ce în ce mai bine. A fost în primul rând mentalitatea băieților și dorința de a câștiga, lucru reușit în ciuda faptului că la un moment dat ne aflam în zona minată a clasamentului. Din păcate nu am stat bine din punct de vedere numeric dar sper că în pauza competiţională o să primim întăriri. Pentru mine golurile marcate au însemnat o satisfacție în plus dar în primul rând a contat punctele pe care echipa le-a obținut. Practic, am fost nevoit ca în ultimele etape să joc accidentat dar am ținut foarte mult să-mi ajut echipa. Pot să spun că mă simt foarte bine la A.F.C. Brebu și îmi doresc să continui. Rămâne ca în retur să fiu în pletitudinea forțelor și să depășesc cifra de goluri înregistrată până acum. De asemenea sper ca în sezonul de primăvară să avem și publicul alături de noi, un public căruia i-am simțit lipsa din plin“.