duminică, 28 noiembrie 2021

Petrecere de final la A.F.C. Brebu!

Forțați de împrejurări datorită acestei pandemii care parcă nu se mai termină, conducătorii clubului din Brebu au decis ca tradiționala petrecere de sfârșit de sezon să se consume la finele jocului susținut acasă împotriva formației C.S.C. Berceni. Singura locație disponibilă în aceste condiții nu putea fi alta decât propriul stadion și imediat după fluierul ”centralului” Mihai Amorăriței s-a dat startul acestui eveniment mult așteptat. Grătarele au intrat în funcțiune iar buna dispoziție și-a făcut loc printre jucători și invitații lor. Astfel, timp de câteva ore, bucuria și plăcerea de a fi împreună a fost la ea acasă, pentru o grupare fotbalistică de tradiție care chiar dacă a întâmpinat unele obstacole dificile a știut prin maturitate și forță de grup să le depășească. Pe fondul acestei relaxări binevenite, câțiva dintre cei prezenți au ținut să sublinieze bucuria acestui moment plăcut din viața echipei brebene.

Cătălin Tănase (președinte A.F.C. Brebu):
”Ce pot să mai spun? Trăiesc și mă bucur alături de acești băieți deosebiți care prin ambiție și determinare au reușit un sezon bun, depășind multe greutăți. Chiar dacă avem un buget destul de mic față de alte formații, jucătorii sunt cu banii la zi și merită tot respectul meu pentru efortul depus. Suntem săraci, dar suntem cinstiți în tot ceea ce facem. Aşa cum s-a văzut, am încercat şi ne-am ţinut de cuvânt faţă de jucători, faţă de suporterii noştri. Tuturor le mulţumesc şi îi asigur că în continuare A.F.C. Brebu va fi un nume respectat în fotbalul prahovean”.

Sebi Stănulescu (căpitan A.F.C. Brebu):
”Ne simțim bine împreună și în astfel de momente. Venim după o nouă victorie, venim după un sezon dificil în care ne-am revenit cu adevărat spre final. Am dovedit că avem ambiție și forța de grup primează. În ciuda faptului că avem un buget foarte mic comparativ cu alte echipe eu spun că jucăm un fotbal curat, fără presiune din partea conducerii. Deci ambiția și prietenia dintre noi a contat și contează în continuare foarte mult”.

Robert Oprica (jucător A.F.C. Brebu):
 ”Pentru mine, această zi înseamnă un moment de satisfacţie. Rezultatele noastre au fost bune şi consider că este o apreciere din partea conducerii acest moment festiv dedicat nouă. Mă bucur că este o atmosferă frumoasă. Suntem o adevărată familie care și-a făcut pe deplin datoria. Urmează o pauză competițională pe care trebuie să o pregătim cu mare atenție. Sperăm într-un retur la fel de bun”.