joi, 23 septembrie 2021

Mugurel Negreanu schimbă macazul!

Revenit pe gazon sub culorile formației Sportul Câmpina la 38 de ani, Mugurel a surprins prin evoluția sa remarcabilă în acest debut de sezon, perforând porțile adverse de 7 ori în decurs de numai 5 etape. Recent, acesta a decis să schimbe macazul, fiind la această oră jucătorul echipei de lângă Gară, A.C.S. Triumf Poiana Câmpina. “Am decis să joc la Poiana dintr-un singur motiv, pentru că există un scop clar și precis, și anume promovarea. Îmi plac condițiile de acolo și cu siguranță ne vom realiza obiectivul propus. Așadar, revin cu mare drag pe un stadion unde am cunoscut mari satisfacții fotbalistice”, a ținut să precizeze cunoscutul fotbalist câmpinean. Mulți iubitori de fotbal din Câmpina au rămas surprinși că acesta nu a fost cooptat la începutul acestui sezon de către nou înființata echipă a C.S. Câmpina, mai ales că acesta are la activ, în calitate de antrenor, și o promovare cu A.S. Muntenii Câmpina. Întrebat de ce nu a preferat să evolueze la gruparea câmpineană unde condițiile de pregătire și perspectivele erau superioare, Mugurel  a spus: “Eu chiar am discutat cu antrenorul de acolo, Mugurel Dedu, spunându-i că mi-ar fi plăcut o colaborare însă acesta a presupus că probabil au fost anumite interese sau ceva de genul ăsta. A motivat că echipa s-a înființat repede. Bineînțeles, acesta nu avea nici o vină, fiind un simplu antrenor. Eu nu am fost căutat, chiar am și rămas mirat că nu am primit un telefon, o propunere ... Sincer, dacă primeam o ofertă de la C.S. Câmpina aș fi acceptat fără nici o pretenție materială. Să nu se uite că pentru fotbal am dat bani din buzunar. Cu siguranță mi-ar fi plăcut dacă era un proiect serios, dar văd că până acum nu este ceva serios, doar la modul ca să fie o echipă înscrisă în Superligă. Probabil, pe viitor o să fie altfel”. Rămâne de văzut în ce măsură, Mugurel Negreanu poate să-și realizeze visul, acela de a promova la finalul acestui campionat pe prima scenă fotbalistică a județului.