vineri, 6 august 2021

Burchi decolează spre arabi!

După două săptămâni petrecute într-un stagiu de pregătire desfășurat în Austria, alături de formația arabă Al - Ittihad Football Club, Ionică Burchi se va îmbarca astăzi cu destinația Arabia Saudită. Evident, se poate spune că adevărata provocare de abia acum începe, urmând să facă cunoștință cu fotbalul arab în adevăratul sens al cuvântului. Al - Ittihad Football Club este un club de fotbal saudit, cu sediul în orașul - port Jeddah de la Marea Roșie. Clubul dispune de un superb stadion cu o capacitate de 62346 locuri urmând ca pe 11 august să debuteze într-un campionat care numără 16 echipe. De asemenea fotbaliștii arabi sunt calificați în Cupa Campionilor Asiei. Înainte de îmbarcare, de pe aeroportul din Viena, Burchi ne-a declarat: ”Am parcurs un cantonament destul de ușor, în opinia mea, pentru jucători. M-am acomodat repede alături de un lot în care atmosfera este bună. Ca o primă impresie, e ciudat să muncești mult mai puțin aici în comparație cu ce se întâmplă la noi. Acum ne pregătim să decolăm spre Arabia Saudită unde peste câteva zile va începe campionatul. Urmează să primesc un apartament și o mașină de serviciu. Probabil că o să am momente când o să-mi fie mai greu dar trebuie să fiu optimist și să am încredere în mine”.