sâmbătă, 4 mai 2019

Muntenii spulberă tot!

C.S. Brazi Popești – A.S. Muntenii Câmpina 0-3 (0-0)
Creditată cu prima șansă, formația câmpineană a primit o replică curajoasă, adversarii încercând atât cât au putut să producă surpriza etapei. Pentru echipa vizitatoare problemele legate de alcătuirea primului “11” au constituit un handicap major dar până la urmă inspirația stafului tehnic și-a spus cuvântul. Cum ambii portari au lipsit, Claudiu Briotă plătind tribut unei accidentări iar Ionuț Pop aflat în stare de suspendare, pentru acest post s-a apelat la o soluție de ultim moment prin legitimarea lui Bogdan Pătran, acesta apărând între buturile echipei câmpinene. Pe acest fond, oaspeții au meritul că s-au dăruit de multe ori la sacrificiu ca să obțină un rezultat favorabil cu care să-și consolideze poziția de lider al Ligii B Prahova, Seria Sud. Chiar dacă “prietenul” câmpinenilor de la jocul din urmă cu trei etape, este vorba de “centralul” Zafiriadis, a vrut să iasă puțin  în relief, prima repriză nu a adus nimic pe tabela de marcaj. A fost un joc echilibrat cu mențiunea că Gery Dinică, prezent și la această partidă, a adus un imbold în plus pupililor săi. În schimb, după pauză datele problemei s-au schimbat total, pe gazon fotbaliștii antrenați de Mugurel Negreanu făcând legea. Primul gol al oaspeților a venit în minutul 60 atunci când după o pasă a lui Alex Duricu, Aristide  Buzilă (foto) cu un șut în diagonală la firul ierbii l-a învins pe portarul advers. Zece minute mai târziu, Alex Duricu l-a deschis perfect pe George Matincă și acesta din urmă cu un șut plasat a făcut liniște pe stadionul din Brazi. În plină dominare, Alex Duricu a arătat că la ora actuală este cel mai periculos atacant din serie și în minutul 85 l-a obligat pe Zafiriadis să indice punctul cu var. A executat cu multă siguranță Vali Bărbulescu și la acest scor toate cele trei puncte au luat drumul spre Câmpina nelăsând nici o speranță formației urmăritoare, adică fotbaliștilor de la Prahova Nedelea aflați în acest moment pe treapta a doua a clasamentului. Distribuția formației A.S. Muntenii Câmpina a fost următoarea: Pătran – Bej, Stanciu, Horja, C. Pop, Bărbulescu, Grigore, Comănoiu, Duricu, Strat, Tandalache. Au mai evoluat: Buzilă, Matincă, Nicola, Dumitrescu.
Declarații după meci

Gery Dinică (președinte A.S. Muntenii):
“Ce pot să spun? A fost mai greu până ne-am desprins. În mitanul secund au fost două schimbări foarte bune, adică intrarea lui Buzilă și Matincă ne-a adus un plus, lucru care s-a văzut și pe tabela de marcaj. Îi felicit pe jucători pentru determinarea de care au dat dovadă. Vreau să menționez și prestația lui Bogdan Pătran, noul nostru portar, care și-a făcut pe deplin datoria.  Eu spun că 90% suntem ca și promovați cu condiția că trebuie să tratăm cu multă seriozitate și următoarele meciuri”.

Mugurel Negreanu (antrenor A.S. Muntenii):
“Nu am avut emoții foarte mari, am dominat meciul cu autoritate. Am avut o primă repriză în care nu am reușit să marcăm cu toate că am avut câteva bune oportunități dar după pauză s-a văzut clar valoarea noastră. S-a văzut că cele două schimbări pe care le-am făcut au influențat în mod pozitiv jocul nostru, drept dovadă că am obținut o victorie concludentă cu un scor care nu mai necesită prea multe comentarii. Nu-mi rămâne decât să-mi felicit elevii și în continuare aștept de la ei să confirme forma bună în care se află”. 
- GALERIE FOTO -