duminică, 6 ianuarie 2019

Mugurel Negreanu revine asupra deciziei!

Anunțul făcut la finele anului trecut pe o rețea de socializare de către Mugurel Negreanu cu privire la retragerea din funcția de antrenor al formației A.S. Muntenii Câmpina a surprins într-o oarecare măsură pe mulți iubitori de fotbal câmpineni. Întrebat dacă motivele care au condus la luarea acelei decizii au fost cu adevărat reale, acesta a spus: ”Vă asigur că nu am inventat nimic. Am stat și am cântărit foarte bine situația în care mă aflu și în final m-am hotărât să duc până la capăt munca pe care am început-o la această grupare. Nu exagerez cu nimic dar începând de la jucători până la foarte mulți prieteni de-ai mei am primit mesaje de încurajare care m-au determinat să revin asupra deciziei luate. Am discutat la modul foarte serios și cu Gery Dinică, președintele echipei, care m-a asigurat că îmi acordă tot sprijinul în continuare.” În mod sigur, printre motivele lui Mugurel Negreanu s-au aflat și cele de natură financiară, în condițiile în care clubul câmpinean practic an de an face eforturi deosebite să existe. Este trist că o formație care se află pe primul loc în Liga B Prahova, seria Sud cu șanse mari la promovare, activează într-un fotbal câmpinean aflat în cădere liberă, un fotbal care își merită soarta. Este trist că nimeni nu apreciază munca unor foști fotbaliști care de multe ori sunt în stare să pună bani din buzunar pentru ca acest fenomen să nu dispară din cel de-al doilea municipiu al județului nostru. Este trist că entități fotbalistice ca: F.C. Poiana, Unirea, C.S.M. sau Fortuna au devenit simple amintiri. Legat de acest aspect deloc de neglijat, tânărul tehnician câmpinean a ținut să precizeze: “Chiar dacă va fi greu, sunt convins că A.S. Muntenii va avea forța și din punct de vedere financiar să reziste cu bine până la finalul acestui campionat. Sincer, rămânem în continuare uniți și pentru Câmpina și pentru acei oameni care încă mai speră ca fotbalul local să revină acolo unde era cu câțiva ani în urmă.” Cum apele s-au liniștit, este ușor de anticipat și obiectivele pe care A.S. Muntenii Câmpina, formație aflată în postura de lider, le are în acest moment. Dacă la începutul campionatului se dorea o clasare cât mai bună, acum toate gândurile se îndreaptă către promovare. “Ne așteaptă un sezon mult mai greu dat fiind faptul că toți cei care vor juca împotriva noastră o vor face cu mai multă determinare. Este clar că vom urmări să întărim lotul. Cu siguranță, prin câteva achiziții pe care am auzit că le-a făcut echipa din Tufeni care dorește să câștige seria, ne vom lua măsuri și nu vom permite acest lucru. Este un motiv în plus, atât pentru mine cât și pentru elevii mei să demonstrăm că suntem cei mai buni și noi o să fim cei care vom trece primii linia de sosire.”