sâmbătă, 5 ianuarie 2019

Claudiu Dumitrescu este gata de luptă! Așteaptă oferta!


Unul dintre pionii principali, care alături de Marius Vișan a adus un suflu nou echipei din Bănești este fără îndoială Claudiu Dumitrescu. Fotbalist cu mare experiență competițională, a cărui carte de vizită nu mai are nevoie de prezentări, Claudiu se află în pole position pentru ocuparea funcției de antrenor principal la gruparea băneșteană acolo unde postul a rămas vacant după plecarea lui Marius Vișan. Actualmente antrenor la o grupă de copii din cadrul clubului C.S. Câmpina, acesta pare pregătit să facă un pas înainte, de această dată la nivel de seniori. Legat de această mutare care se profilează la orizont, cunoscutul fotbalist câmpinean ne-a declarat: “Ce pot să spun? Este adevărat că la finalul sezonului trecut am avut o discuție de principiu cu Marius Vișan și președintele Aurel Covrig, acesta din urmă fiind interesat să preiau eu funcția de antrenor. Atunci am ținut să precizez că trebuie să mă gândesc, să văd ce obiective mi se fixează și în funcție de acestea, dacă este cazul să suplinim lipsa lui Marius Vișan care era un jucător exponențial în angrenajul echipei. A rămas ca președintele grupării A.F.C. Bănești să rezolve niște probleme organizatorice pe la club după care va veni cu o ofertă oficială. Deci în acest moment eu sunt pregătit să accept funcția de “principal”. Este o provocare și în același timp și o onoare să conduc, atât ca jucător dar și ca antrenor o formație de Liga A Prahova care deține fotoliul de lider.  Întrebat dacă își va mai continua activitatea și la C.S. Câmpina, Claudiu a ținut să precizeze că, “am vorbit și acest aspect cu președintele clubului din Câmpina, acesta spunându-mi că nu are nimic împotrivă să fac această muncă în paralel.”