sâmbătă, 9 decembrie 2017

Mugurel spune “pas” Sportului!

Surprinzător sau nu, după numai un sezon, mariajul dintre Sportul Câmpina și Mugurel Negreanu a luat sfârșit. La 34 de ani, experimentatul fotbalist câmpinean a decis să întrerupă colaborarea cu o echipă aflată în acest moment pe fotoliul de lider, cu mari șanse la promovare în Superliga. Mai mult, această despărțire vine din partea unui atacant a cărui evoluție a însemnat un număr mare de goluri, unele chiar decisive, în contul formației câmpinene. Întrebat despre acest gest, care în mod normal va afecta mai mult sau mai puțin angrenajul Sportului, Mugurel ne-a declarat: ”Am hotărât să nu mai continui și ne-am despărțit pe cale amiabilă. Totodată le-am mulțumit colegilor mei de echipă pentru colaborare. Este opțiunea mea determinată de unele lucruri pe care le-am întâlnit și care nu au fost de bun augur. Eu nu mă pot modela să fiu o astfel de persoană care să ia parte la anumite lucruri. Ce pot să mai spun? A fost o perioadă frumoasă cu un tur de campionat foarte bun. Consider că am ajutat echipa, marcând și destule goluri. Sper ca Sportul să rămână pe primul loc în continuare cu toate că este foarte greu. Mă refer la faptul că există numai 4-5 jucători care țin greul echipei. Evident și ceilalți sunt importanți dar vedeți, atunci când o parte nu pot veni la jocuri din diverse motive, servici, accidentări, încep să apară probleme.“ Legat de viitor, Mugurel a spus că, ”plăcerea pentru fotbal încă mai există și chiar îmi doresc să mai joc la nivelul Ligii A Prahova. Momentan sunt bine, dovadă că în acest tur de campionat nu am mai avut probleme după operația pe care am suferit-o în urmă cu ceva timp”. Așadar, rămâne de văzut câte oferte vor mai sosi pe adresa lui Mugurel Negreanu, în condițiile în care din urmă nu prea mai vine nimic.