luni, 19 februarie 2024

Un tânăr care promite vine la AFC Brebu



Recent, conducerea clubului din Brebu a obținut semnătura portarului Andrei Aldea (foto). Încântat de parafarea acestei înțelegeri, antrenorul Robert Săvulescu a declarat că, “venirea lui Andrei mă bucură și îmi întărește convingerea că acesta se va integra rapid în colectivul nostru”. În vârstă de 19 de ani, ultima oară legitimat la Gloria Vâlcănești, Andrei este un portar de mare perspectivă care poate face pași importanți într-o carieră fotbalistică pe care și-o dorește cât mai sus. Întrebat ce l-a determinat să aleagă culorile grupării brebene, acesta a spus: “Îmi doresc să evoluez la un nivel superior, să capăt cât mai multă experiență. Sunt conștient că există o mare concurență pentru acest post dar o să fac tot posibilul să nu înșel așteptările celor care cred în mine. Am găsit o atmosferă bună la echipă și pot să spun că am fost foarte bine primit. AFC Brebu este o echipă ambițioasă care își dorește să aducă un plus de bucurie iubitorilor de fotbal din Brebu și cu toții așteptăm cu nerăbdare debutul în noul sezon”. Așadar, cu această mutare interesantă conducerea clubului brebean este pe cale să încheie campania de transferuri, fiind gata de luptă în perspectiva sezonului de primăvară care se anunță unul foarte disputat.