duminică, 21 ianuarie 2024

Un nou antrenament bifat de Voința Adunați


Într-un decor hibernal, elevii antrenorilor Adrian Mitrea și Cristi Negotei au depășit și cea de a doua ședință de pregătire din acest an, desfășurată la finalul acestei săptămâni pe propriul stadion. Ca orice început de pregătire, reacomodarea la efort este principalul obiectiv cu care jucătorii din Adunați se vor confrunta în prima parte a acestei perioade de acumulări. Cu un tonus bun, plin de optimism, dictat în primul rând de către componenții lotului puțin mai în vârstă, comenzile venite de pe banca tehnică au fost pe deplin respectate de către toți cei prezenți.


Printre cei care nu fac nici un rabat și sunt convinși că finalul de sezon poate aduce bucuria promovării se numără și îngerul păzitor din poarta Voinței, Dragoș Jilavu (foto-sus), care a ținut să precizeze: ”Am plecat la drum cu convingerea că împreună cu colegii mei putem realiza o performanță pe care fanii acestei formații o merită cu prisosință. Mă bucură faptul că la nivelul lotului există o atmosferă pozitivă și fiecare dintre noi încercăm să dăm totul în această perioadă de acumulări. Privim cu încredere și meciurile de Cupă și îmi doresc să ajungem în faza în care putem să întâlnim o echipă de Liga A Prahova. Pentru mine ar fi poate ultimele satisfacții pe care fotbalul mi le poate oferi ca jucător”.    


Pe marginea lotului actual și programului de pregătire stabilit până la startul sezonului, antrenorul Adrian Mitrea (foto-sus) a făcut următoarele precizări: ”Pentru mine Voința Adunați reprezintă o nouă provocare și evident mi-am propus să facem lucruri frumoase. Pe majoritatea jucătorilor îi cunosc foarte bine și pentru unii dintre ei poate fi ultimul tren în perspectiva unei dorite promovări pe care întreaga suflare fotbalistică de aici o merită. Fiecare trebuie să înțeleagă că fără muncă și seriozitate nu se poate realiza acest deziderat. Peste puțin timp vom da startul și la amicale, primul dintre acestea urmând a se desfășura în compania formației Viitorul Colceag”.