luni, 24 iulie 2023

Alex Cuţitoiu speră la un sezon bun cu A.F.C. Băneşti. Preferă stabilitatea dar nu renunţă la fotbal

 


Printre noii veniți sub culorile A.F.C. - ului din Bănești se numără și Alexandru Cuţitoiu, un nume care a activat și pe scena secundă a fotbalului românesc. Acest lucru s-a petrecut în edițiile de campionat 2019-2020 și 2020-2021 când a făcut parte din lotul echipei Pandurii Tg. Jiu. Ulterior acesta a mai trecut pe la A.C.S.O. Filiași, Gilortul Tg. Cărbunești și C.S. Vulturii Fărcășești. În paralel cu profesia de polițist, Alex a ales să rămână în iarbă chiar dacă nivelul fotbalistic este unul mai scăzut. Întrebat ce înseamnă noua sa echipă și ce-și propune în viitorul nu prea îndepărtat, tânărul fundaș central care în toamnă va împlini 22 de ani, a spus: “Chiar dacă vârsta și nivelul la care ajunsesem la un moment dat îmi dădea posibilitatea să visez mai sus, am preferat stabilitatea, alegând profesia de polițist. Din punct de vedere sportiv aș putea să joc oricând și la Liga a III-a, dar așa cum am mai spus, am preferat să mă apropii de București, acolo unde locuiesc și-mi desfășor activitatea. În aceste condiții am dat curs ofertei venite de la A.F.C. Bănești, o echipă care își propune o clasare în prima parte a clasamentului. Suntem un grup unit, condiție necesară pentru a face performanță și sper că de la meci la meci să arătăm din ce în ce mai bine“.