duminică, 18 iunie 2023

S-a tras cortina!


C.S. Aricești Rahtivani - C.S. Şotrile 0-2 (0-1)

Final de campionat și în Superliga B1 Vest Prahova, acolo unde fotbaliștii din Şotrile au terminat pe poziția cu numărul 11, cu un total de 39 de puncte. Pentru aceștia, ultimul joc a coincis cu o deplasare pe terenul formației din Aricești Rahtivani, unde la capătul celor 90 de minute și-au adjudecat cele trei puncte puse în joc. Chiar dacă în aer plutea un miros de vacanță, elevii lui Gabi Lupu și-au respectat blazonul și au continuat evoluția remarcabilă din acest retur dupa ce au spulberat aproape tot ce au întâlnit în cale. Golurile formației vizitatoare au fost opera lui Barbu (`37) și Lupu (`53). Distribuția oaspeților a avut următoarea componență: Ioana - Olaru, Ungureanu, Savu, Corneanu, Constantin, Lupu, Marin (cpt), F. Rada, Barbu, C. Rada. Au mai fost folosiți: Bucura, Olteanu, Petrescu, Filip, Irimia.

Trăgând linie, se poate spune că echipa în multe jocuri chiar s-a autodepășit și se creează toate premisele ca în sezonul viitor, cu sprijinul primăriei din Şotrile, elevii lui Gabi Lupu să revină pe propriul stadion.

Dragoș Marin, un ”căpitan” fericit!

Una dintre ”rotițele” importante în angrenajul grupării din Şotrile a fost Dragoș Marin (foto) cel care pe parcursul acestui retur a purtat banderola de căpitan. Mulțumit de rezultat acesta a declarat:

“Mă bucur și pentru această victorie mai mult decât meritată. Am evoluat pe un teren bun și ca atare evoluția noastră a fost încununată de succes. Am terminat un retur foarte bun în care am avut o formație stabilă. Am arătat că suntem o echipă unită și rezultatele au fost pe măsură“

Gabi Lupu, după jocul de la Ariceşti

La finalul acestei confruntări, Gabi Lupu (foto), antrenorul echipei C.S. Şotrile a spus: 

”Am încheiat un sezon foarte bun, peste așteptările mele. Le mulțumesc băieților pentru modul cum au înțeles să se exprime în teren, pentru caracterul de care au dat dovadă și pentru prezența la fiecare meci. Vacanța se anunță puțin mai scurtă. În perioada imediat următoare suntem invitați la un turneu care se va desfășura la Valea Doftanei după care vom demara pregătirile pentru noul campionat”. 

- Galerie foto -