sâmbătă, 10 iunie 2023

Punct ... și de la capăt. Plecări în masă alături de Pancovici.


A.F.C. Bănești - C.S. Câmpina  1-4 (1-2) 

Ultima etapă din Liga A Prahova, a adus pe stadionul din Bănești pe ocupanta locului 2, care la finalul jocului s-a impus cu scorul de 4-1. Unicul gol al gazdelor a fost marcat de Condrea din penalty (`18). A fost un joc care nu a rupt gura târgului, în care formația gazdă nu și-a depășit condiția păcătuind din nou prin unele greșeli care au condus la un rezultat oarecum previzibil. Gruparea gazdă a început cu: Bucuroiu - Socet, V. Banu, Aranghelovici, G. Dumitrache (cpt), Toma, Albină, Pancovici, Condrea, A. Banu, C. Dumitrache. După ultimul fluier al meciului, conducerea clubului A.F.C. a făcut cunoscute primele măsuri cu caracter organizatoric și bineînțeles primele reacții nu au întârziat să apară.


Ion Boncu (președinte A.F.C. Bănești):  

“Fiind la final de sezon i-am anunțat pe jucători că salariul le-a fost diminuat în  funcție de contribuția pe care au avut-o față de echipă. De asemenea am anunțat că se va renunța la serviciile antrenorului Florin Pancovici căruia i-am mulțumit pentru activitatea pe care a depus-o la clubul nostru iar secundul său, Alin Dinu, va urma să se ocupe de formația de juniori. Vom opri patru sau cinci jucători iar ceilalți deja au primit legitimațiile de joc”.


Florin Pancovici (antrenor A.F.C. Bănești):

“Sunt dezamăgit de situația care s-a creat la echipă și dacă eu am fost vinovat înseamnă că și băieții la care s-a renunțat sunt la fel de vinovați ca și mine. Obiectivul a fost încă de la început evitatarea retrogradării, nicidecum diminuarea salariilor ceea ce nu trebuia să se întâmple. Eu o să rămân în legătură cu băieții și o să vedem în ce direcție o vom lua”.