luni, 31 ianuarie 2022

Marius Vișan: ”Viața mea în mare parte înseamnă fotbal”


La 43 de ani, Marius  reprezintă un exemplu în tot ceea ce face, fiind un adevărat profesionist. Se știe că pe lângă funcția de director al clubului CSO Tricolorul Breaza colaborează și pe partea tehnică cu formația Olimpia Rm. Sărat care activează în Liga a III - a. În plus, la vârsta pe care o are încă nu a pus ghetele în cui, rămânând în continuare un pericol real pentru apărările din Liga A Prahova, evoluînd cu succes în tricoul echipei din Breaza.

-Care este secretul, cum poți să reziști luptând pe mai multe fronturi?

-Eu cred că iubirea pentru fotbal, pentru sport în general. Îmi place să muncesc, să fiu implicat în astfel de activități. Vreau să precizez că fac parte și din comisia tehnică a A.J.F. Prahova unde am susținut alături de Ionuț Neagu cursurile de Licență C UEFA. Inclusiv antrenez în mod voluntar o grupă de copii de la Fortuna. Pentru mine, viața mea în mare parte înseamnă fotbal. Important este să muncim corect și să fim dedicați pentru această meserie.

-Pe scurt, ce a însemnat pentru tine din punct de vedere sportiv anul ce a trecut?

-Clubul pe care-l conduc are trei secții, fotbal, handbal și karate. Datorită pandemiei am avut undeva  la 3-4 luni de competiții. Dacă tragem linie pot spune că sunt niște rezultate destul de bune. La handbal am reușit să o aducem pe Gabriela Cristescu, o antrenoare cu un CV impresionant care cuprinde prezențe la echipa națională, la cluburi cum ar fi cele din Zalău, Rm. Vâlcea sau Ploiești. Deasemenea, la karate, antrenor Adrian Manea, s-a reușit obținerea unui titlu de campioană europeană la Belgrad prin Ilinca Șandru. Precizez că suntem implicați numai la nivel de copii și juniori. La fotbal am reușit să avem 4 grupe de copii deci ne preocupă foarte mult viitorul. L-am adus și pe Adrian Soreanu, un antrenor care se ocupă de pregătirea a două grupe de copii. 

-Sper să nu greșesc dar unul din punctele importante pe agenda ta îl constituie echipa de fotbal Tricolorul. Cum apreciezi comportarea echipei în prima parte a campionatului?

-Vă spun sincer că toate cele trei discipline le tratez în mod egal. Sigur, fiind sportul rege, fotbalul atrage mai multe priviri. Din punct de vedere al lucrurilor pe care le-am schimbat spun că sunt un pic dezamăgit pentru că mi-am dorit mai mult. Am clacat în unele jocuri pe care noi în anii precedenți le-am câștigat. Din păcate nu am reușit să ne impunem.

-Privind din afară a surprins oarecum îndepărtarea la finele sezonului de toamnă a antrenorului Iulius Mărgărit și implicit plecarea unor fotbaliști valoroși. 

-Era clar că noi nu ne îndreptam către ceea ce își dorea conducerea clubului. Domnul Mărgărit avea o anumită viziune referitoare la o strategie de a renunța la jucători care erau crescuți de clubul nostru. S-a considerat că astfel se punea în pericol viitorul clubului iar rezultatele nu au fost cele scontate.

-Oare nu am mai văzut acest scenariu în județul nostru, și mă refer la formația F.C. Petrolul? Să înțeleg că s-au depus armele?

-Este posibil. A fost o despărțire amiabilă. Noi ne gândim în continuare la promovare și din punctul meu de vedere șansele au rămas intacte. Strategia este de a merge pe mâna celor care au rămas. Au mai fost aduși o serie de jucători, dar la fel tineri, în care ne punem speranțe. Avem doi antrenori, Plăvache și Urdea, care se vor ocupa de pregătirea echipei.

-Apropo, clubul stă foarte bine la capitolul promovare a imaginii. Cum reușește acest lucru?

-Ne preocupă foarte mult acest aspect. Consider că este normal ca toată lumea să știe ce se întâmplă în club. Avem un băiat, Antonio Istrate, care este pasionat pe partea de fotbal și este în permanență alături de echipă. Clubul a cumpărat o cameră de filmat și facem eforturi și în această direcție.

-La ora actuală, în cazul unei promovări, știind costurile destul de ridicate din Liga a III - a, poate rezista echipa din acest punct de vedere?

-În acest moment există premisele ca Tricolorul Breaza să poată activa și la Liga a III - a. Cel puțin avem promisiune din partea primăriei să dispunem de un buget suficient pentru un eșalon superior.

-La ce se pot aștepta iubitorii de fotbal din Breaza? 

-Aș vrea ca noi să demonstrăm în primul rând pe teren. Mi-aș dori din tot sufletul să promovăm și cu siguranță suporterii noștri vor fi alături de noi.