marți, 20 iulie 2021

Robert Opatchi: “Propunerea mea este Claudiu Dumitrescu“

Anunțul făcut de primarul Alin Moldoveanu, cu privire la înființarea unei echipe de fotbal de seniori în cadrul C.S. Câmpina, a surprins în mod plăcut pe iubitorii de fotbal câmpineni. Pe marginea acestui anunț, antrenorul Robert Opatchi din cadrul clubului câmpinean a avut plăcerea să răspundă la câteva întrebări.

-Ce înseamnă această apariție a unei noi echipe de seniori în fotbalul câmpinean?

-Este un vis al meu și al actualului președinte al clubului ca municipiul Câmpina să aibă o echipă de seniori, care iată că astăzi prinde contur. Este prima echipă după F.C. Poiana, care ani de zile a reprezentat numele localității noastre, care poate să continuie drumul acesteia. Este o mare bucurie a mea pentru iubitorii de fotbal câmpineni care de mult își doreau să nu se mai ducă prin comunele învecinate pentru a vedea un joc de fotbal. În plus este foarte bine pentru copiii noștri că pot avea o continuitate în acest fenomen, având posibilitatea să evolueze pentru orașul nostru și la un nivel superior, așa cum se dorește.

-S-au terminat acele litigii cu A.J.F. Prahova?

-Da. Acum putem înscrie și echipele de juniori. Practic funcționăm la turație maximă.

-Cum va arăta structura lotului?

-În funcție de preferințele antrenorului. Eu văd un nucleu de maxim 5 juniori care vor face parte din lot.

-Apropo, pe cine vezi ca antrenor principal? De ce nu s-ar numi Robert Opatchi?

-Eu nu doresc această funcție. Eu am o grupă de copii de care m-am atașat foarte mult. Propunerea mea este Claudiu Dumitrescu. Dacă acesta va accepta, în cel mai rău caz voi fi antrenor cu portarii.

-În opinia ta, pe lângă jucătorii tineri se va coopta și jucători cu experiență?

-Evident, este nevoie și mă gândesc că aici în Câmpina există asemenea jucători. Sunt o parte din jucătorii pe care chiar eu i-am antrenat la un moment dat.

-S-a făcut o cerere de înscriere la A.J.F. Prahova? În ce ligă se dorește să activeze?

-Încă nu, dar în mod sigur că se va îndeplini această formalitate. Timpul a fost foarte scurt pentru că de-abia ieri s-a luat decizia înființării. Eu văd această grupare să activeze în Superliga B. Rămâne de văzut ce se va hotârî în zilele următoare.