vineri, 30 iulie 2021

Marian revine pe gazon!

Una dintre piesele “grele“ ale A.F.C. - ului în edițiile trecute de campionat a fost Marian Rada, remarcat prin pătrunderile sale în viteză soldate de multe ori cu goluri importante în contul echipei sale. În mod sigur, iubitorii de fotbal din Brebu încă își aduc aminte cu plăcere de meciul susținut pe teren propriu, contra formației F.C. Petrolul Ploiești în 2017, atunci când prin golul său a “aruncat“ stadionul în aer. De câteva zile, Marian a revenit din Anglia și urmează să se alăture lotului brebean. “După șase luni mă bucur că am revenit acasă. Chiar mi-am dorit să ajung din nou la echipă și vreau să mulțumesc colegilor că am fost primit cu brațele deschise. Mi-a fost dor de fotbal și abia aștept să ajung pe gazon într-un meci oficial. Sper ca prin jocul meu să ajut cât pot de mult și iubitorii de fotbal din Brebu să aibă parte numai de satisfacții la meciurile noastre. Mulțumesc domnului președinte Cătălin Tănase pentru tot sprijinul acordat“ a spus talentatul mijlocaș din Brebu.