vineri, 8 februarie 2019

Muntenii fac o nouă mutare!


A.S. Muntenii și-a completat efectivul cu un nou jucător sosit recent sub comanda lui Mugurel Negreanu. “Vreau să am soluții pentru fiecare compartiment în parte și prin urmare am primit acordul unui jucător care poate fi folosit cu predilecție în linia mediană dar și în cea ofensivă”, a ținut să precizeze tânărul tehnician câmpinean. De profesie mijlocaș, George Matincă (foto), în vârstă de 20 de ani, provine de la gruparea dâmbovițeană Viitorul I.L. Caragiale. Întrebat de ce a ales să evolueze sub culorile echipei câmpinene, acesta a declarat: “Sunt bucuros că am ajuns la această formație iar cel care m-a influențat să fac acest pas a fost Aurel Tandalache cu care mă cunosc de ceva timp. Deja am prins câteva minute în amicalul trecut și pot spune că am găsit un colectiv bun cu care îmi doresc să ne batem pentru promovare”. În perspectiva unui sezon în care obiectivul este primul loc în clasament, rămâne de văzut ce întăriri va face în continuare conducerea clubului prezidat de Gery Dinică.