marți, 12 februarie 2019

Lucian și Claudiu, ultimele mutări la A.S. Muntenii!


În perspectiva sezonului de primăvară, antrenorul Mugurel Negreanu a făcut încă două mutări afirmând că, “în linii mari m-am decis asupra lotului cu care voi pleca la drum. Consider că am un lot mult mai valoros față de cel din prima parte a campionatului. Important este că nu a plecat nimeni iar atmosfera este una foarte bună”. 
Prima mutare se referă la Lucian Comănoiu (foto), 31 de ani, ultima oară legitimat la Olimpia Comarnic, folosit în amicalele de până acum în linia mediană. “Practic prezența mea la această echipă se datorează în primul rând prietenului meu Ionuț Straț care m-a îndemnat să fac acest pas. Pentru mine fotbalul este o plăcere și de fiecare dată când sunt pe gazon pun mult suflet și pasiune. La orizont se profilează un retur foarte greu în care adversarele noastre vor încerca să ne pună cât mai multe probleme. Sper să pot ajuta cât mai mult la realizarea obiectivului care a fost fixat”, a ținut să precizeze acesta.

Tot în compartimentul de mijloc dar și în cel de atac va putea fi folosit Claudiu Drăcea, (foto), 20 de ani, un tânăr fotbalist talentat care provine tot de la Olimpia Comarnic. Despre noua sa echipă, acesta a sus că, “am găsit un colectiv deschis, sociabil care m-a primit foarte bine. Am urmărit câteva jocuri ale echipei câmpinene în prima parte a campionatului și pot spune că am rămas plăcut surprins de forța ofensivă pe care o are. Se anunță un retur foarte dificil pe care trebuie să-l depășim cu succes. Rămâne ca eu să pot confirma așteptările pe care conducerea clubului câmpinean le are față de mine”.