vineri, 4 ianuarie 2019

Marius Vișan: ”Nu este exclus să mai joc fotbal”


Speranțele iubitorilor de fotbal din Breaza se leagă în acest moment de numele lui Marius Vișan. Numit recent în funcția de director al clubului C.S.O. Tricolorul Breaza, așteptările sunt mari știut fiind faptul că rezultatele obținute de acesta în ultimii ani au fost remarcabile.
-Ce înseamnă pentru tine această schimbare de direcție, mai precis din iarbă direct la birou?
-Ce pot să spun? Am cântărit bine această decizie. Sunt foarte puține echipe în Prahova de Liga a III - a iar eu când am făcut școala de antrenori mi-am propus să ajung cât mai sus. Din păcate, în momentul acesta sportul de performanță ne oferă puține alternative legate de meseria de antrenor. Eu am încercat pe unde am fost să-mi fac treaba cât mai bine și cred că am demonstrat acest lucru, ultima dată la echipa din Bănești. Din păcate, nu știu dacă există posibilitatea ca aceasta să participe la nivel de Liga a III - a. Puteam să promovăm dar să participăm, nu cred.
-Cum se prezintă clubul din Breaza la această oră?
-Este destul de solid constituit și acordă un mare interes celor care vin din urmă, adică secțiilor de copii și juniori. Am intrat să schimb anumite lucruri, să putem face ceva bun și pentru ei. Avem un buget, ca să fac o comparație, apropiat cu cel de la A.F.C. Bănești și chiar dacă au fost unele întârzieri acum suntem cu plățile la zi.
-Ești conștient că sunt multe așteptări și mă refer în primul rând la formația de seniori?
-Cu siguranță. Echipa din Breaza este una dintre cele mai vechi din județ și credeți-mă că nu sunt mulțumit de parcursul acesteia din ultimii ani. Va trebui să existe o cu totul altă motivație.
-Cere ar fi primele măsuri pentru a revitaliza fotbalul din Breaza?
-În primul rând trebuie să venim cu ceva din spate și mă gândesc la grupa de copii pe care o avem, grupă care în ultimii doi ani a ieșit campioană județeană la nivelul la care a activat. Mă voi ocupa în continuare de destinul acestor tineri fotbaliști. Sigur, nu trebuie să forțăm imediat lucrurile cu acești copii chiar dacă o parte dintre ei au debutat deja la echipa mare. Ca un prim obiectiv s-a stabilit clasarea între primele opt competitoare din Liga A Prahova.
-Rămâne în continuare ca antrenor Florin Stăncioiu?
-Da. Am discutat cu el și dorim să aducem 3-4 jucători cu care deja ne-am înțeles.
-Sunt jucători cu experiență cu care ai mai lucrat? Sunt din Liga A Prahova?
-Da, dar încă nu putem să facem publice numele lor.
-Să fie printre aceștia și jucători de la A.F.C. Bănești?
-Nu intenționez să iau nici un jucător de la Bănești pentru că mi-aș dori ca această grupare să câștige seria și să meargă la baraj.
-Îl vom mai vedea pe atacantul Marius Vișan în iarbă?
-Eu am vrut să renunț încă de anul trecut dar la Bănești m-au ”forțat” un pic Claudiu Dumitrescu și Aurică. Nu este exclus să mai joc fotbal. Totuși în acest moment nu iau în calcul acest aspect.
-Ce se va întâmpla cu cealaltă grupare din Breaza, care în acest moment activează în Liga B Prahova ?
-În mod sigur va reveni la Breaza, adică își va disputa jocurile pe terenul “Parc”. Eu o să-i ajut pe acești jucători să evolueze în fața proprilor suporteri.
-Un mesaj pentru iubitorii de fotbal din Breaza?
-Să aibă răbdare. Așa cum spuneam, încet, încet va fi un schimb de generații și sunt convins că vom aduce cât mai multe satisfacții