duminică, 27 ianuarie 2013

Robert Opatchi: ”Nu renunţ la meseria de antrenor”

Dispărut din peisajul fotbalistic, după ce a pregătit ultima oară pe C.S. Băneşti, cunoscutul antrenor câmpinean îşi vede liniştit de afacerile sale, dar în măsura timpului liber pe care-l are, încearcă să fie la curent cu tot ce se petrece în fotbalul de la noi.

-Cum este departe de fotbal?
-Cum să fie? Este o situaţie forţată de împrejurări.
-De câteva ori ai fost în prim plan, antrenând o serie de echipe din zona noastră. Care au fost cele mai frumoase clipe pe care ţi le-a oferit până acum această profesie? Dar cele mai neplăcute?
-Sunt multe amintiri plăcute. Nu uit generaţia `85 - `86 de la fosta Coruna Câmpina. Cu Mugurel Dedu, Irinel Dumitru, Tibi Ionescu şi lista poate continua. După ce am evitat retrogradarea, în următorul campionat ne-am clasat pe locul III. Nu pot să uit, atunci când eram „secundul” lui Fane Nanu la F.C. Poiana, când am câştigat în faţa echipei Astra Ploieşti şi am reuşit să evităm retrogradarea. Bine, aşa cum spuneam sunt multe amintiri plăcute iar pe cele situate la polul opus, prefer să le ignor.
-Referitor la fotbalul câmpinean, cum ai caracteriza evoluţia şi şansele pe care le au în continuare cele două grupări, Unirea şi C.S.M.?
-Cred că o să le fie greu la amândouă, şi mă gândesc în primul rând din punct de vedere financiar. Părerea mea este că dacă într-un viitor nu prea îndepărtat, nu se va găsi o soluţie ca în Câmpina să existe o singură echipă, nu cred că fotbalul câmpinean o să aibă şanse mari de reuşită.
-Într-un sondaj, realizat pe un site, numele tău figura printre preferinţele iubitorilor de fotbal câmpineni de a prelua banca tehnică a Unirii Câmpina. Cum comentezi acest rezultat?
-Unirea are un antrenor foarte bun. Totul rămâne la stadiul de simplu sondaj şi mă bucur că o parte dintre iubitorii de fotbal de la noi, nu m-au uitat.
-Cum stai la capitolul oferte? Te-ar tenta să preiei o echipă în această perioadă, chiar dacă ar fi una la nivelul fotbalului juvenil?
-Am anumite discuţii care şi la ora asta continuă. Din punct de vedere financiar este dificil cam peste tot. Eu nu renunţ la meseria de antrenor şi iau în calcul orice ofertă. În viaţa oricărui antrenor sunt perioade şi perioade. La şcoală, Mircea Rădulescu ne spunea că un antrenor în primul rând trebuie să aibă relaţii. În plus, el trebuie să se bazeze şi pe alte surse de venituri pentru că în fotbal nu tot timpul ai echipe. Aşadar, eu sunt dispus să antrenez indiferent unde, dar bineînţeles în anumite condiţii, adică la formaţii care poate să-şi plătească jucătorii.