vineri, 25 ianuarie 2013

Andrei doreşte să părăsească Băneştiul

Contrar aşteptărilor, Andrei Lepădatu (foto), considerat unul dintre cei mai talentaţi portari din Liga A Prahova, s-a situat în ultimul timp pe o linie descendentă din punct de vedere fotbalistic. Urmând cursurile unei facultăţi, acesta nu a mai putut participa la programul de pregătire al echipei, fie că s-a numit C.S.M. Câmpina, s-au mai nou, C.S. Băneşti. “Dacă la echipa câmpineană, am găsit înţelegere la antrenorul Ion Burchi, acum, acelaşi antrenor, nu mai este de acord. I-am explicat de atâtea ori că pentru mine şcoala este o prioritate. Pentru ei, dacă nu au altceva de făcut, fotbalul este pe primul plan. Normal, eu îi respect deciziile dar la vârsta mea îmi doresc să joc. Până acum am avut o serie de oferte şi în cel mai scurt timp voi decide în ce direcţie voi merge. Nu mă deranjează dacă voi juca într-un eşalon inferior, important pentru mine este să joc”, ne-a declarat cunoscutul portar băneştean.