marți, 27 noiembrie 2012

Retrospectivă - Unirea Câmpina

Linie clasament: Loc 3.  9   6  1  2    11-7   19p (+4)

Lot:
-Portari: Anghelache, D. Şandru
-Fundaşi: Catană, B. Şandru, Lungu, Neagu, Stanca, Oae, I. Dumitru
-Mijlocaşi: Stăncescu, Savu, Bica, John, Maria, Saucă, Ruptureanu
-Atacanţi: Fatai, Camara, Neacşu, Nichifor, Dobrescu
-Antrenori: Florin Stăncioiu (p), Costin Plăvache (s), Marius Palacianu (s)

Meciuri susţinute:
Unirea Câmpina – Fortuna Brazi 0-2
F.C. Târgovişte - Unirea Câmpina 0-1
Unirea Câmpina – Avântul Reghin 0-0
*F.C. Cisnădie - Unirea Câmpina 4-1
Unirea Câmpina – Conpet Ploieşti 1-0
Civitas Făgăraş - Unirea Câmpina 1-3
Unirea Câmpina – Girom Albota 2-0
Argeşul Piteşti - Unirea Câmpina 2-3
Unirea Câmpina – Unirea Tărlungeni 1-0
F.C. Zagon - Unirea Câmpina 2-0
*Echipa din Cisnădie s-a retras din campionat după acest joc.

Plusuri
Cu excepţia ultimului joc, în final de sezon echipa a început să-şi dea „drumul”, existând premisele ca într-un viitor apropiat Unirea să devină o forţă capabilă să lupte cu adevărat pentru promovare.
Existenţa în structurile de conducere ale echipei a unor adevăraţi oameni de fotbal (Ex. Stăncioiu, Plăvache, Cojocaru, Vereu, Zencenco...).

Minusuri
Schimbarea peste noapte a unui lot de jucători cu care s-a reuşit promovarea, cu un altul sosit de la Conpet, s-a ”simţit” la capitolul omogenitate, mai ales în primele meciuri ale sezonului. 
Sistemul de organizare al Ligii a III-a naţionale care lasă mult de dorit, a afectat în mod negativ spiritul de competiţie, Unirea suferind şi ea la acest capitol.
Tensiunile apărute în cadrul lotului pe final de sezon, datorate nemulţumirilor de ordin financiar.
Echipa nu a mai avut nici un fel de susţinere din partea Consiliului Local, acolo unde, părerile legate de sportul câmpinean sunt împărţite.

Florin Stăncioiu (antrenor Unirea Câmpina):

”Sunt bucuros că exact ce ne - am propus, am şi realizat. La începutul campionatului ne-am propus o clasare între locurile I – VII, după care, la iniţiativa mea, am ridicat stacheta pentru locurile I-IV. Din păcate, am terminat aşa cum am început, adică cu o înfrângere. Urmează o pauză competiţională destul de lungă, după care un nou sezon în care sper să avem o evoluţie la nivelul aşteptărilor iubitorilor de fotbal câmpineni”.