vineri, 10 august 2012

Mara înclină spre Cornu

Ieşit pe uşa din spate de la Unirea Câmpina, fostul preşedinte al acestei grupări a avut parte de câteva zile de repaus. Cum debarcarea acestuia nu a trecut neobservată, firesc au apărut şi câteva oferte. Prezenţa lui în tribuna stadionului “Rafinăria” cu ocazia unui amical disputat între C.S. Cornu şi o formaţie de juniori a făcut deja să apară speculaţii pe marginea viitoarei destinaţii a lui Mara. Despre o posibilă colaborare cu echipa corneană, acesta a declarat: “Nu ascund faptul că există unele oferte, chiar tentante, care mi s-au făcut în ultimele zile. Una dintre ele provenea de la o formaţie din Liga a III-a naţională, o formaţie din afara judeţului nostru. Nu i-am dat curs. Sigur, nu este uşor să iei o decizie în acest moment. Am primit multe încurajări să continui, de la oameni care au văzut prin ce am trecut în ultimele zile. Tuturor le mulţumesc si le transmit şi pe această cale că am să revin în fotbal. Legat de calculele care se fac pe seama unei colaborări cu echipa din Cornu, pot să spun că mă gândesc foarte serios la această variantă. Nu neg că am primit o ofertă şi din partea echipei din Băneşti. Este foarte posibil ca echipa din Cornu să fie alegerea mea”. Cu privire la faptul că mulţi jucători din vechea gardă a Unirii au putut fi văzuţi jucând la gruparea din Cornu, Mara a spus că, “sufleteşte sunt apropiat de aceştia. Împreună am fost la bine şi la greu în multe momente şi eu nu uit acest lucru. Sigur, mi-ar plăcea să lucrez în continuare cu aceştia”. Aşadar, din cele spuse de cunoscutul om de fotbal câmpinean, chiar dacă nu s-a pronunţat direct, se poate desprinde concluzia că este o chestiune de câteva zile până când acesta va fi numit în calitate de nou preşedinte al grupării C.S. Cornu.