vineri, 6 iulie 2012

Speranţe pentru Mugurel

O veste care practic mi-a făcut plăcere am primit-o cu puţin timp în urmă. Mai precis, a fost un telefon de la Mugurel Negreanu (foto), cunoscutul atacant câmpinean, cel care în pauza de iarnă a fost nevoit să întrerupă activitatea fotbalistică datorită unei accidentări nedorite. Gâtuit de emoţie, acesta mă anunţa că medicii de la clinica bucureşteană „Victor Babeş”, unde acesta face recuperare, i-au permis să revină în iarbă. „Vă daţi seama cu ce bucurie am primit acest verdict. Este drept, există acest accept dar trebuie să am mare grijă. Este posibil să apară o recidivă dar tot aşa de bine este foarte posibil să nu apară nimic. Evident, mă voi consulta şi cu familia mea şi în câteva zile voi lua o hotărâre în acest sens. Aşa cum iubesc eu fotbalul, cred că voi încerca să încep printr-o pregătire uşoară, una de acomodare. Sunt foarte curios cum voi rezista” ne-a declarat Mugurel. Noi, cei de la fotbalcampinean.blogspot.com şi nu numai, suntem alături de Mugurel şi cu ajutorul lui Dumnezeu îi dorim o revenire cât mai rapidă pe gazon.