duminică, 25 februarie 2024

Viitorul își trece în cont o nouă victorie în amicale



Pentru Viitorul Proviţa de Sus seria meciurilor amicale a continuat cu un nou joc disputat duminică dimineața. În fața propriilor suporteri, elevii lui Vlad Burlacu i-au avut ca adversari pe fotbaliștii de la Genessis Filipești de Pădure și s-au impus cu 1-0. Cu câteva absenţe notabile, echipa gazdă a arătat o altă față comparativ cu jocul trecut în care a suferit un eșec surprinzător. De această dată a interpretat o partitură care a condus la un joc cu un ritm bun, plăcut ochiului, presărat cu multe oportunități de a marca. În replică, oaspeții și-au făcut și ei simțită prezența la poarta lui Preda care se poate spune că a fost în zi de grație. Unicul gol al victoriei formației proviţene, a fost certificat de Alex Duricu (`40).

Viitorul: Preda - Şandru, Tudor, Gorgan, Floştoiu, Nicola, Badea, Moise, Firestrãeru, Duricu, D. Marin. În a doua repriză au mai evoluat: Stan, Tudoran și L. Marin

Antrenor: Vlad Burlacu

În continuare, pentru Viitorul Provița de Sus, finalul săptămânii viitoare aduce un nou amical care se va disputa la Măgureni în compania formației locale. Reamintim că până la startul Superligii B1 Prahova au mai rămas doar patru săptămâni.



”În urma discuțiilor pe care le-am avut cu jucătorii mei după meciul trecut am remarcat o schimbare de mentalitate în modul cum s-au exprimat pe teren. De această dată au răspuns foarte bine la comenzi fapt ce îmi dă încredere în continuare că putem să realizăm ceea ce ne-am propus”, a spus Vlad Burlacu (foto-sus), tânărul antrenor al formației Viitorul Proviţa de Sus.