duminică, 25 februarie 2024

Iustin Șovăială s-a despărțit de ACS Cornu



După 11 ani de activitate la ACS Cornu, de curând Iustin a decis să părăsească corabia condusă în acest moment de Dragoș Mihalache și Nicu Vereu. Evident, nu a fost un moment ușor și ca la orice despărțire, în urmă au rămas în primul rând amintirile plăcute. ”Am petrecut clipe frumoase la această echipă formată din oameni deosebiți și de calitate. Pot să spun că nea Nicu Vereu a fost și în continuare este ca un părinte pentru mine. Am avut parte de sezoane reușite unde ani la rând am fost golgheterul echipei. Evident am legat și prietenii adevărate cu foști colegi pe care îi respect foarte mult cum ar fi: Mihai Micu (Țăranu), Andrei Băcioiu, Mihai Dinu, un antrenor foarte bine pregătit și lista poate continua”, a spus Iustin Șovăială. Întrebat dacă în viitor va primi o ofertă de colaborare de la echipa corneană şi dacă îi va da curs, mai ales că domiciliul său este chiar în această localitate, acesta a ținut să precizeze: ”Deocamdată îmi doresc să mai joc dar eu rămân deschis față de acest club și oricând aș ajuta cu mare plăcere”. Rămâne ca puternicul vârf de atac să confirme în continuare la cei 37 de ani ai săi, dragostea pentru fotbal și să-și valorifice experiența și calitățile sale ca jucător pe gazon acolo unde de fiecare dată a încercat să-și facă datoria cât mai bine.