duminică, 27 august 2023

Contrar așteptărilor A.F.C. - ul pierde la Brazi


Surprinzătoare victoria gazdelor, care în meciul disputat sâmbătă după-amiază, scor 2-0, au infirmat calculele hârtiei, în fața unei adversar superior valoric cel puțin la capitolul individualități. După un început de joc haotic, băneștenii au avut mai multă posesie concretizată însă numai cu o bară purtând semnătură lui Jitaru. De partea cealaltă, gazdele, care au abuzat de multe degajări în adâncime au deschis scorul (`40) pe fondul unei erori în defensiva improvizată a formației oaspete care în acest meci a avut mai multe absențe. În actul secund, elevii antrenorului Mihai Negreanu au ieșit mai mult la joc și puteau modifica tabela prin Puchea, Huza și Burchi dar golul a picat tot în poarta lui Marin (`80) în urma unei noi greșeli individuale. Una peste alta, o victorie nesperată a fotbaliștilor din Brazi, prezenți pe gazon într-o formulă mult schimbată față de cea din runda precedentă, obținută în fața unei grupări care încă nu stă bine la capitolul omogenitate fapt remarcat și de președintele A.F.C. - ului, Ion Boncu (foto-jos) care a spus:”Lipsa de omogenitate s-a văzut în aceste două jocuri pe care le-am disputat până acum. Sper ca marți să arătăm mult mai bine și să începem să adunăm puncte. Eu dau credit total în continuare antrenorului și jucătorilor, deci nu se pune problema unor schimbări. Am plecat la drum toți și în iarnă va fi momentul să tragem linie. Până atunci avem nevoie de liniște la echipă și eu am mare încredere în lotul actual”

Pe marginea acestui joc, nemulțumit de rezultat, antrenorul oaspeților, Mihai Negreanu a ținut să precizeze:”Ce pot să mai spun? Sunt nemulțumit de joc și de rezultat. Din păcate, chiar dacă am un lot numeros m-am confruntat cu câteva absențe situație care văd că se repetă. Față de meciul trecut în primul ”11” am introdus și jucătorii din Băneșticare însă nu au confirmat, dar în care am încredere în continuare. Așa cum am mai spus și cu alte ocazii, este nevoie de timp și multă muncă și eu sunt sigur că ne vom îndeplini obiectivul propus.

► A.F.C. Bănești: Marin - Spurcaciu, Grigore, Cuțitoiu, Albină, Jitaru (cpt), Puchea, Mareș, Burchi, Nae, Huza. Au mai fost folosiți: Mitran, Tache, Condrea și Nicolae

Antrenor: Mihai Negreanu

În etapa viitoare programată marți, ora 18.00, care coincide cu prima intermediară din acest sezon, băneștenii vor juca acasă cu C.S.L Vărbilău.