joi, 6 septembrie 2018

O deplasare pentru “adevăr”!

Tineretul Poienarii Burchi - A.S. Muntenii Câmpina 2016
Cu două victorii la activ, pupilii președintelui Gery Dinică vor încerca să continue pe aceași linie, ultimul joc demonstrând că în formulă completă pot pune probleme oricărui adversar. De partea cealaltă, cunoscând ambiția echipelor de la țară, localnicii vor face tot posibilul să obțină un punctaj maxim, meciul anunțându-se a fi unul echilibrat.
“Nu va fi deloc ușor dar în opinia mea orice meci, atât acasă sau în deplasare, eu îl văd ca o victorie. Același lucru este valabil și pentru colegii mei. Eu încă mă resimt după acel fault din etapa trecută, destul de dur, care mi-a lăsat ceva urmări. Așa cum s-a văzut, Muntenii au avut un start bun și pot să spun că rămânem în continuare un colectiv la fel de unit. Au venit jucători noi care ajută echipa dar se știe că este nevoie de timp ca să apară acele relații de joc necesare unei formații competitive”, a ținut să precizeze tânărul fundaș de bandă, Robert Constantin (foto). Ca de fiecare dată, optimist dar conștient de dificultatea acestui meci, antrenorul Mugurel Negreanu ne-a declarat: “Ne așteaptă un meci greu dar speranța mea este să continuăm pe aceași linie și evident îmi doresc o nouă victorie. Vrem să jucăm un fotbal plăcut ochiului, un fotbal în care elevii mei să fie conștienți că și-au făcut treaba cât mai bine”
Întâlnirile directe între cele două grupări au fost până acum în număr de două și s-au consumat în ediția trecută de campionat când s-au înregistrat următoarele rezultate :
-Tineretul Poienarii Burchi - A.S. Muntenii Câmpina 2016  1-3
-A.S. Muntenii Câmpina 2016 - Tineretul Poienarii Burchi  5-3
Așadar, fotbalişţii câmpineni se vor deplasa pe stadionul formației Tineretul Poienarii Burchi, partida fiind programată să se dispute sâmbătă după amiază, începând cu ora 17.00.
Tot în această etapă se vor mai disputa următoarele meciuri:
• C.S. Mănești - C.S. Sirna Varnița      
• A.S. Tg. Vechi - A.S. Tufeni Băicoi
• Prahova Nedelea - C.S. Cornu 2
• Unirea Călinești - A.C.S. Aricești 2
• Viitorul Fortuna Breaza - Prahova Tinosu
• C.S. Brazi Popești - Avântul Măgureni
• C.S. Mănești Băltita 2013 - Stejarul Goruna