duminică, 2 septembrie 2018

Spectacol și goluri!


A.S. Muntenii Câmpina 2016 – C.S. Mănești 4-1 (2-1)
Prima apariție oficială din acest sezon în fața proprilor suporteri a coincis cu un frumos succes. Canicula și un “sintetic” fierbinte a cărui temperatură a depășit 40̊ C au fost principalele ingrediente care au pus probleme ambelor echipe. Chiar dacă au primit un gol contrar cursului jocului, elevii lui Mugurel Negreanu au fost vioara întâi, punând în permanență presiune la poarta adversă. Având în spate o linie mediană redutabilă, raidurile lui Nedelcu și Duricu au creat de multe ori panică în defensiva echipei din Mănești și doar neșansa sau lipsa de inspirație a făcut că scorul să nu ia proporții încă de la pauză. În minutul 16, la numai un minut după ce oaspeții au deschis scorul, Nedelcu a pătruns pe banda stângă și i-a așezat pe tavă o minge lui Duricu care din 8 metri nu a iertat. Foarte aproape de gol a fost și Bărbulescu dar șutul acestuia de puțin nu a prins cadrul porții însă a venit minutul 20. Nemulțumit de arbitraj, “centralul” acordând numai galben la un fault dur asupra lui Robert Constantin dar și de un ofsaid imaginar inventat de către unul dintre tușieri, pentru proteste antrenorul Mugurel Negreanu a fost trimis în tribună. Din fericire pentru acesta, supărarea i-a mai fost puțin atenuată de execuția de senzație a lui Tandalache (foto) care din lovitură liberă l-a executat fără replică pe goalkeperul oaspeților. Mitanul secund s-a desfășurat pe același scenariu însă ratările câmpinenilor s-au ținut lanț. Rând pe rând, Nedelcu, Duricu, Buzilă și Straț au irosit bune oportunități de a înscrie însă visul oaspeților de a mai spera la o egalare a fost definitiv spulberat în minutul 68. Noul intrat Ionuț Straț a luat o acțiune pe cont propriu și din interiorul careului mare l-a făcut șah-mat pe portarul advers. Pe fondul unei presiuni constante la poarta oaspeților, Duricu a închis tabela în minutul 78 printr-un gol de efect care la final a consfințit o nouă victorie a formației câmpinene.  A.S. Muntenii a folosit următoarea distribuţie: Briotă (I. Pop) – Bej, C. Pop, Horja, Constantin, Necula, Bărbulescu, Grigore, Tandalache, Duricu, Nedelcu. Au mai jucat: I. Pop, Buzilă, Dobre și Straț. În următoarea etapă, fotbalişţii câmpineni se vor deplasa pe stadionul formației Tineretul Poienarii Burchi, meciul fiind programat să se dispute la finele săptămânii viitoare, mai precis sâmbătă după amiază, începând cu ora 17.00.
Declaraţii după meci:
Mugurel Negreanu (antrenor A.S. Muntenii):
“Pot să spun că acest meci l-am vizionat mai mult ca spectator dat fiind faptul că am fost trimis în tribună. Legat de acest aspect vreau să precizez că la pauză am fost să-mi cer scuze. Am fost încântat să văd prestația băieților la câte ocazii au avut și spectacolul care l-au oferit. Este adevărat, ne lipsește încă concentrarea la finalizare dar mă bucur că ajungem în fața porții. Mă bucur că am avut mulți spectatori printre care și antrenori cum ar fi Costin Plăvache și Robert Săvulescu”
Alex Duricu (jucător A.S. Muntenii):
“Ținând cont că am jucat pe o căldură sufocantă eu spun că am făcut o figură frumoasă. Oaspeții au venit motivați să obțină un rezultat bun. La sfârșit spectatorii ne-au felicitat și mulți au apreciat că echipa se mișcă mult mai bine față de campionatul trecut. Rămâne că noi să demonstrăm prin rezultate și apreciez că rămânem o familie unită”
-Galerie foto-