miercuri, 26 aprilie 2017

Bogdan a lovit din nou

Avântul Măneciu - AFC Brebu 2-4 (1-4)

Cele 17 goluri înscrise până acum în actuala ediţie de campionat şi 2 în cupă, la care se adaugă încă unul, cu care echipa sa a făcut “pasul” spre semifinalele Cupei A.J.F. Prahova, în dauna formaţiei Avântul Măneciu, vin să confirme încă odată valoarea atacantului Bogdan Dumitru (foto), principala “gură” de foc a A.F.C. – ului din Brebu. Aflat în faţa unuia dintre cele mai reuşite sezoane din cariera lui fotbalistică, la finalul partidei disputate pe stadionul din Blejoi, acesta ne-a declarat: “A fost un meci uşor. La un moment dat am condus cu 4-0 iar în a doua repriză a intervenit o uşoară relaxare din partea noastră. Una peste alta, alături de colegii mei mă bucur pentru această calificare, care reprezintă un moment important în viaţa echipei noastre. Despre golul înscris de mine, ce pot să spun? Evident, mă bucur, dar adevărul este că la aceste reuşite de până acum o parte din merite revin şi colegilor mei”. Întrebat pe cine şi-ar dori ca adversară în faza următoare, Bogdan a spus că, “îmi este indiferent numele adversarei  pe care o vom întâlni. Vrem să demonstrăm tuturor fanilor noştri că parcursul de până acum nu este întâmplător şi mai ales, dorim să mergem mai departe”. Aşadar, urna din care se va trage la sorţi programul semifinalelor va conţine numele formaţiilor, C.S. Păuleşti, Petrolul Ploieşti, F.C Băneşti şi A.F.C. Brebu.