duminică, 1 octombrie 2023

Înfrângere neașteptată pentru jucătorii din Şotrile

C.S. Şotrile - Viitorul Proviţa de Sus 0-2 (0-0)



Creditați cu prima șansă, mai ales după ultimele rezultate înregistrate, gruparea din Şotrile și-a deziluzionat proprii suporteri prezenți în număr destul de mare pe stadionul din Brebu. În efectiv complet, elevii lui Gabi Lupu au fost practic de nerecunoscut prin atitudinea și jocul pe care l-au prestat. A fost un joc fără ritm, de slabă factură tehnică, cu numeroase greșeli la construcție în fața unei formații care s-a mulțumit să țină cât mai departe mingea de poarta sa. Pe acest fond, la una dintre inexactitățile defensivei gazdă, Floștoiu (`80) a deblocat tabela și peste numai două minute Badea a executat plasat o lovitură liberă stabilind scorul final. Cam așa s-a scris istoria unui meci în care fotbalul a fost sublim dar a lipsit cu desăvârșire.

 C.S. ŞotrileIoana - Constantin, Corneanu, Savu, Olaru, Olteanu, Marin (cpt), Bârsan, F. Rada, Pleșa, Voicu. Au mai fost folosiți: C. Rada, Lupu, Barbu, Bucura și Tănase.

 ViitorulDumitra - Irimoiu, Gorgan, Dumitrescu, Goran, Badea (cpt), Dinoiu, Ilioiu, Movileanu, Neguţoiu, Floştoiu. Au mai fost folosiți: Fierãstrãieru, Șandru, Sumedrea, Stan și Tudoran.

Arbitri: Alina Nãstase, Tiberius Bunoiu, Denis Funieru

Pentru CS Şotrile urmează un nou episod care se va derula tot pe teren propriu, de data aceasta calitatea de oaspeți fiind atribuită echipei Progresul Aluniș.

Reacții după meci:

Gabi Lupu este supărat pe jocul echipei

Antrenorul echipei din Şotrile a fost nemulțumit la finalul meciului cu echipa proviţeană.

“Ce pot să mai spun? Sunt dezamăgit de atitudinea băieților și de rezultat după ce echipa mea acumulase puncte prețioase în clasament. O parte din vină consider că o am și eu pentru că nu am ales echipa potrivită pentru acest joc. Rămâne să depășim cât mai repede acest eșec neașteptat“  

Vlad Burlacu, după jocul cu C.S. Şotrile

După acest ultim joc, antrenorul oaspeților, Vlad Burlacu (foto-sus), a spus că este mulțumit de rezultat chiar dacă meciul nu a fost unul de calitate.

”Sincer, nu m-am așteptat la acest rezultat. Am întâlnit o echipă bună cu jucători experimentați dar am senzația că adversarii nostri au intrat pe vârfuri și fotbalul i-a pedepsit. Îi felicit pe băieții mei pentru acest succes chiar dacă calitatea meciului a lăsat mult de dorit”

- Galerie foto -