miercuri, 24 mai 2023

Înfrângere cu gust amar


C.S. Mănești - A.F.C. Brebu 3-2 (3-1)

În etapa cu numărul 31 elevii lui Robert Săvulescu s-au deplasat pe terenul echipei C.S. Mănești, acolo unde gazdele s-au impus cu scorul de 3-2. În ciuda unui început bun, cu un gol semnat de Tibi Oancea (`17), gazdele a reușit să restabilească egalitatea dintr-un 11 metri îndelung contestat. Până la finalul primei reprize nesiguranța în apărare a elevilor lui Robert Săvulescu a condus la primirea a încă două goluri. În actul secund, oaspeții au contestat din nou prestația ”centralului” pentru faptul că la câteva faze în careul gazdelor nu a arătat punctul cu var. Pe acest fond, chiar dacă brebenii au redus din diferență prin același Tibi Oancea (`70) starea tensionată s-a menținut până la finalul partidei iar după joc, căpitanul A.F.C. - ului a încasat și un cartonaș roșu. Cam aceasta fost istoria unui meci tensionat, între două echipe de la care se aștepta un joc pe măsura locurilor ocupate în clasament.

A.F.C. Brebu: Dinu - Mărăcineanu, Oprica, Marcu, Dima, Stoica, Drăgan, Duricu, Dumitru (cpt), Oancea, Ștefan. A mai evoluat Popa, Baciu și Șchiopu.

Antrenor: Robert Săvulescu

Cu 50 de puncte, A.F.C. - ul este în grafic și ocupă locul 8 în clasament. În continuare, pupilii lui Săvulescu vor primi vizita fotbaliștilor din Vărbilău, jocul fiind programat la finele acestei săptămâni.


La finalul partidei, Robert Săvulescu (foto), antrenorul oaspeților a spus:

”După ce am reușit să deschidem scorul am plătit tribut unor greșeli de apărare. În opinia mea și nu numai, ne-am lovit de un arbitraj care a lăsat mult de dorit, favorizând echipa gazdă. Este drept că nici prestația elevilor mei nu a mai corespuns așteptărilor mele dar chiar și așa eu cred că în condițiile unui arbitraj corect puteam obține cel puțin un punct”.