miercuri, 25 ianuarie 2023

A.F.C. Bănești își întărește atacul!


În dorința de a-și fortifica compartimentul ofensiv, A.F.C. Bănești și-a asigurat serviciile lui Cristian Dumitrache (foto), legitimat ultima oară la echipa Triumf Poiana Câmpina. Cunoscutul atacant deja a debutat sub comanda lui Florin Pancovici în primul amical desfășurat la finele săptămânii trecute, în compania formației C.S.O. Băicoi. “Chiar dacă am o vârstă la care mulți deja au pus ghetele în cui, eu mă simt în stare să dau curs acestei provocări. Vin cu gândul ca prin jocul meu să fac o figură cât mai frumoasă în returul care va urma iar la final să ne bucurăm cu toții de realizarea obiectivului propus”, a punctat Cristi. De notat faptul că experimentatul vârf de atac se poate lăuda cu un CV de invidiat pentru mulți jucători din Liga A Prahova și nu numai. Mai precis, Cristi a făcut parte din naționala artiștilor care în urmă cu cinci ani a cucerit titlul de campioană mondială în Rusia. “Este un jucător care cred că ne va ajuta foarte mult în realizarea obiectivului pe care ni l-am propus”a ținut să precizeze și antrenorul Florin Pancovici.