marți, 5 februarie 2019

Forțe noi la A.S. Muntenii Câmpina!


Ultimul amical al echipei A.S. Muntenii a adus în fața iubitorilor de fotbal câmpineni doi noi jucători care au evoluat în partea secundă a jocului. Unul dintre ei, George Matincă de 20 ani, ultima oară legitimat la gruparea dâmbovițeană A.S. Viitorul I.L. Caragiale este mijlocaș de meserie însă poate evolua și ca atacant, a arătat frumoase calități în timpul cât a fost folosit. O altă soluție pentru linia mediană ar putea fi și Lucian Comănoiu, un mijlocaș de 32 ani care în sezonul trecut a fost sub culorile echipei Olimpia Comarnic. Despre aceștia, antrenorul Mugurel Negreanu (foto) a ținut să precizeze: “Sunt doi jucători interesanți pe care i-am folosit în meciul cu Tricolorul Breaza. Din păcate, în acel joc nu i-am putut urmări mai mult la lucru însă sper ca în partidele viitoare să mă edific asupra potențialului lor. Evident, îmi doresc un lot care să nu se mai confrunte cu situații care au apărut în prima parte a campionatului, atunci când din cauza unor probleme de ordin numeric de-abia am reușit să trimit 11 jucători în teren. Dacă aș găsi și un portar, aș putea să mă declar mulțumit”. Rămâne ca în următoarele amicale, formația câmpineană să crească în joc, să ajungă la un nivel ridicat care să-i permită realizarea obiectivului propus.