miercuri, 27 iunie 2018

Mugurel Negreanu: ”Deja am început să creionez un lot”


În ciuda unei accidentări nedorite, care practic l-a determinat să pună ghetele în cui, Mugurel a ales să continue activitatea fotbalistică urmând ca din viitorul sezon să se ocupe de pregătirea echipei A.S. Muntenii Câmpina 2016.

-Ce te-a determinat să iei această decizie?
-A cântărit mult faptul că forțat de împrejurări a trebuit să spun stop activității de jucător și în plus, la propunerea lui Gery Dinică, președintele clubului, am acceptat ca împreună să salvăm echipa de la desființare. Evident, m-am gândit ceva timp la acest pas pe care l-am făcut. Condiția a fost să am mână liberă și sprijinul acestuia.  
-Înțeleg că vor fi transformări radicale la nivelul lotului. Este adevărat?
-Da. Știu că o parte dintre jucători și mă refer la cei din Provița au anunțat că se retrag, fără să cunosc prea multe detalii, ori în aceste condiții este nevoie de sânge proaspăt cum s-ar spune.
-Cu cine vei pleca la drum?
-Deja am început să creionez un lot. Pe lângă cei 8-9 jucători care au rămas, în aceste zile sunt în discuții cu o serie de alți fotbaliști dornici să vină alături de mine.
-Nume cunoscute?
-Da. Am promisiuni și îmi doresc câțiva jucători cu experiență. Lista mea mai cuprinde și câțiva tineri de perspectivă.
-Apropo. Știu că ai fost un fotbalist care a ținut la anumite principii. Pe ce criterii ai decis să-ți alegi viitorii elevi?
-Voi fi clar de la început. Este firesc că nu putem să facem performanță în condițiile date. Ne propunem să creăm un grup frumos în adevăratul sens al cuvântului. Fără “familiuțe”. Vom sta după meci la un suc, o apă sau o bere dar în nici un caz nu vom cădea în extrema cealaltă. Totul va fi cu limită, cu bun simț.
-În sezonul trecut au fost niște episoade care au stricat imaginea echipei. Uitatul echipamentului de joc, prestația “jalnică” a unor jucători… Apropo, vei folosi jucători care se vor prezenta în ziua meciului “obosiți”?
-Înțeleg ce vreți să spuneți. Nu voi face așa ceva. Jucăm de plăcere dar nu vreau să păcălim fotbalul. Sper ca împreună cu Gery să avem o altă organizare. Să avem lângă noi oameni cu caracter.
-Cum va sta echipa din punct de vedere financiar?
-Din banii obținuți de la Primărie încercăm să acoperim cât mai mult din cheltuielile care se fac la acest nivel fotbalistic. Pe aceste coordonate este clar că banii sunt foarte limitați. Nici nu se pune problema unor motivații financiare pentru jucători.
-Vor mai exista rivalități la nivel de conduceri între Muntenii și Sportul?
-Nu știu dacă există rivalități personale. Nu este problema mea. Eu pot să spun că pe plan sportiv nu au fost și nu vor fi asemenea aspecte. Toți suntem câmpineni, toți suntem prieteni.
-De ce crezi că în continuare fotbalul câmpinean se zbate în anonimat? Există la această oră patru grupări fotbalistice: HM Junior, C.S.Câmpina, Muntenii și Sportul.
-În opinia mea sunt două cauze. Prima se referă la lipsa de sprijin din partea oficialităților locale. Cu toate că există implicare pentru C.S. Câmpina mie mi se pare că trebuie un sprijin mult mai consistent și pentru celelalte. A doua se referă la lipsa sponsorilor, a acelor oameni care le place sportul. Din păcate au dispărut oameni ca Ștefan Chițu sau Virgil Guran.
-Un mesaj pentru toți fanii echipei Muntenii?
-Ne dorim să fim apreciați pentru tot ce vom încerca să realizăm pe terenul de joc. Dacă punem suflet și pasiune în tot ceea ce facem, atunci sigur lumea ne va urmării cu atenție. Deocamdată încercăm să ne organizăm cât mai bine iar în luna August ne-am propus să organizăm un mini turneu fotbalistic, prilej cu care încă de pe acum invităm pe toți iubitorii de fotbal câmpineni să fie alături de noi.