miercuri, 7 martie 2018

Mugurel revine pe gazon!


Ultima oară sub culorile formației Sportul Câmpina, fotbalistul Mugurel Negreanu a ales să revină pe gazon, cu toate că la un moment dat era decis să abandoneze activitatea fotbalistică. “M-am gândit destul de mult dacă este oportun să revin, mai ales că în urmă cu ceva timp am avut unele probleme de sănătate. Am primit patru oferte, două din Liga A și două din Liga B. Puteam să aleg echipa cea mai bună, cea de ligă superioară, dar până la urmă am ales cu inima. Sunt născut în Câmpina și am ales ca în returul care va debuta peste puțin timp să evoluez sub comanda antrenorului Gabi Tismănaru, adică la A.S. Muntenii. Știu că aici este un grup frumos și sper să-l duc pe primul loc așa cum am făcut-o și cu Sportul Câmpina”, a spus cunoscutul atacant câmpinean.

Pe marginea acestui transfer, Gery Dinică, conducătorul clubului câmpinean, a ținut să precizeze: “Sunt foarte bucuros că am reușit să înregimentăm în lotul nostru un jucător cu experiența lui Mugurel. În mod cert este un mare câștig pentru formația mea și acum pot să afirm cu siguranță că nu renunțăm la promovare. Dacă mai adaug și venirea lui Ionuț Mănescu de la C.S. Valea Doftanei, un portar care ne va ajuta la fel de mult, consider că A.S. Muntenii va fi o echipă care va avea un cuvânt greu de spus.”