sâmbătă, 24 martie 2018

Cu regret, Gabi Tismănaru se desparte de A.S. Muntenii!


După aproape doi ani de la înfințarea echipei A.S. Muntenii, Gabi Tismănaru, cel care a condus echipa de pe margine în tot acest timp, a decis să întrerupă relațiile cu această grupare. Întrebat ce l-a determinat să facă acest gest, total nefiresc în condițiile în care formația câmpineană a avut un sezon de toamnă remarcabil, Tismănaru a declarat: “Din surse sigure am aflat că se dorește înlocuirea mea cu toate că în trecut au mai existat tentative de acest gen. Îmi pare rău că nu mi s-a spus în față și chiar nu înțeleg de ce s-a procedat așa. Plec de la echipă cu regretul că las în urmă un colectiv de jucători de care m-am atașat foarte mult și cu care am realizat lucruri frumoase. Din punct de vedere sportiv eu spun că jucătorii și-au făcut datoria. Campionatul trecut, când alții ne vedeau retrogradați am terminat în clasament între primele echipe iar acum, la sfârșitul turului ne-am situat pe poziția a doua. Ce pot să mai spun în condițiile în care o mare perioadă de timp am activat benevol?. Din păcate așa stau lucrurile. Viața merge înainte, să fim sănătoși”.