miercuri, 28 martie 2018

A.F.C. – ul merge mai departe!


A.S. Muntenii Câmpina – A.F.C. Brebu 2-4 (2-0)
Fără antrenorul Gabi Tismănaru, acesta renunțând în urmă cu câteva zile la conducerea băncii tehnice și fără președintele Gery Dinică, plecat din țară, echipa gazdă a încercat totuși să viseze frumos înaintea acestei partide. Acest vis bazat pe o “coloană vertebrală” alcătuită din trei cunoscuți jucători: Horja, Burchi și Negreanu, s-a spulberat în ultimul sfert de oră al partidei, atunci când balanța victoriei a început să se încline în favoarea oaspeților. De fapt momentul psihologic al acestui meci s-a consumat în minutul 72, atunci când de la punctul cu var, Mugurel Negreanu nu a reușit să-l învingă pe Stănulescu (foto). Mult sub așteptări, elevii antrenorului Robert Săvulescu au fost de nerecunoscut și chiar în debut puteau să scoată mingea din “ațe”, Duricu creând panică în defensiva adversă. Pe fondul unei nervozități de multe ori peste limitele admise, oaspeții au suferit primul șoc în minutul 29, șutul lui Duricu fiind respins în bară de Stănulescu și din apropiere Bărbulescu a îndeplinit o simplă formalitate. Mult mai lucizi în joc, câmpinenii, bine conduși în teren de veteranul Ionică Burchi au lovit din nou în minutul 44 prin Răzvan Ganea. Partea secundă a jocului a avut același aspect până în minutul 70, când în urma unui fault asupra lui Plumb, “centralul” a dictat penalty transformat de Dumitru. La 2-1 și după penalty-ul ratat de Negreanu (`72), în minutul 80 Dumitru a prins un șut de senzație de la 25 metri lateral dreapta, fără speranțe pentru portarul Pop. Fără replică, fotbaliștii gazdă au cedat din nou, Plumb (`82) și Ciobotaru (`85) conturând un succes logic, chiar dacă la un moment dat au existat unele semne de întrebare asupra deznodământului acestei partide. Din păcate, spre deziluzia spectatorilor prezenți la acest meci, arbitrajul a lăsat mult de dorit, fiind de neînțeles prestația celor desemnați să facă acest lucru.
A.S. Muntenii: I. Pop – Stanciu, Horja, Constantin, A. Burchi, I. Burchi, Bărbulescu (cpt), C. Pop, M. Negreanu, Ganea, Duricu.
Au mai jucat: Aldea
Antrenor: -
A.F.C. Brebu: Stănulescu – Dima, Burlacu, Zaibert, Stoica, Marcu, Budileanu, Dorișor, Plumb, M. Rada, Dumitru.
Au mai fost folosiți: Ciobotaru, Alecu, Tocitu, C. Rada
Antrenor: Robert Săvulescu
Declaraţii după meci:

Ion Burchi (jucător A.S. Muntenii):
“A fost un meci cu două reprize diametral opuse. Consider că am pierdut acest meci pe greșelile noastre. Nu ne-am acuzat între noi pentru că așa este fotbalul, se poate întâmpla orice. Prea mulți nervi nejustificați. Poate adversarii noștri ne-au subestimat puțin și din cauza asta nu s-au concentrat. Deci consider că am lăsat o impresie bună. ”

Mugurel Negreanu (jucător A.S. Muntenii):
“Ce pot să spun? Arbitrajul a făcut praf acest meci. S-a văzut că la hențul intenționat a lui Bogdan Dumitru trebuia să-i acorde cartonaș și apoi eliminare. Era 2-0 și jocul se rupea, așa că… Legat de penalty, pot să spun că am gândit să dau pe jumătatea porții, am dat tare dar nu a fost să fie. Nu cred că acea ratare a fost momentul psihologic. De la 2-0 nu ai voie să pierzi cu 4-2. Din păcate, nu pot să spun că a fost un meci de fotbal, ținând cont de duritătile care au fost în teren. Cert este că m-am ales cu o fractură la mâna stângă, în urma acelui fault suferit în repriza a doua”

Robert Săvulescu (antrenor A.F.C. Brebu):
“Am jucat cu o echipă de Liga B care ne-a pus probleme. Am intrat nervoși și s-a văzut că prima repriză a fost a gazdelor. În repriza secundă am încercat și am reușit să înclinăm balanța în favoarea noastră. Vreau să felicit echipa Muntenii pentru jocul bun pe care l-a făcut. Momentul psihologic l-a reprezentat ratarea lui Negreanu. Remarc în mod deosebit prestația lui Sebi Stănulescu, un caracter adevărat atât ca om cât și ca fotbalist ”

Bogdan Dumitru (jucător A.F.C. Brebu):
”A fost un joc presărat cu mulți nervi. Arbitrajul a contribuit în mare măsură la starea de spirit care a existat în teren. Recunosc că gazdele în prima repriză au fost peste noi. Am avut șansă că am scăpat cu fața curată după acel penalty ratat de Negreanu. Alături de colegii mei dedic această victorie colegului nostru Florin Pancovici care nu cu mult timp în urmă a trecut prin clipe grele datorate decesului propriului fiu. Deasemenea, vreau să dedic acest succes soției mele, prezentă în tribună, care după sărbătorile de Paște va naște".
-Galerie foto-
A.F. C. Brebu