duminică, 11 februarie 2018

Rezultat neașteptat!


A.S. Muntenii Câmpina - A.F.C. Bănești Urleta 1 – 1 (1-0)
La numai 24 de ore, fotbaliștii din Bănești s-au aflat din nou la lucru, întâlnind tot pe “sinteticul” de la Petrol, de această dată o echipă câmpineană care evoluează în acest moment în Liga B Prahova, seria Sud. Contrar așteptărilor, jucătorii câmpineni au interpretat o partitură care a pus destul de multe probleme oaspeților, dar cel care a compensat lipsa de eficacitate a propriilor elevi a fost chiar antrenorul Marius Vișan, acesta intrând pe finalul partidei prilej cu care a marcat și  golul egalării. A fost un joc cu multe faze de poartă dar sărac în realizări, gazdele reușind să spargă gheața în minutul 25 prin Răzvan Ganea (foto). De notat că Alex Duricu putea mării avantajul echipei sale dar acesta a irosit un penalty iar fotbaliștii din Bănești s-au evidențiat din nou la capitolul ratări. Evident, fiind un meci de pregătire, scorul a contat mai puțin, fiecare formație încercând să ruleze cât mai mulți jucători în perspectiva meciurilor care vor urma în sezonul care va debuta la începutul lunii martie. În continuare, cele două grupări și-au fixat noi partide de verificare. Sâmbăta viitoare, ora 11.00, A.F.C. Bănești Urleta va înfrunta Tricolorul Breaza iar o zi mai târziu, la aceași oră, A.S. Muntenii Câmpina va evolua în compania formației C.S. Valea Doftanei. Ambele întâlniri se vor desfășura pe stadionul de la Petrol
A.S. Muntenii: Iscru – Matache, Horja, Necula, Constantin, Aldea, Bobeică, Bărbulescu, Ganea, Duricu, Strat.
Au mai jucat: Dumitru și Dincă
Antrenor: Gabi Tismănaru
A.F.C. Bănești Urleta: Niță – Soreanu, M. Cristian, Gânju, Petrescu, Ilioiu, Chivu, Roșu, Dumitru, Nae, D. Marin
Au mai evoluat: Ariciu, Socet, Neagu, Lupu, Nicolae, Dumitrașcu, Vișan
Antrenor: Marius Vișan
*De remarcat faptul că la gazde au absentat ambii portari, în locul acestora fiind folosiți portarii echipei oaspete.

Declaraţii după meci:

Gabi Tismănaru (antrenor A.S. Muntenii:):
“Din păcate noi am avut o distribuție “subțire”, mulți jucători neputând bifa acest amical. Eu sunt mulțumit de felul cum am abordat acest joc. Față de meciul disputat în urmă cu o săptămână am încercat să închidem cât mai bine culoarele și să facem un marcaj cât mai strâns. De această dată am fost mult mai disciplinați și am folosit arma contratacului. Normal, spre final am cedat din punct de vedere fizic”

Marius Vișan (antrenor A.F.C. Bănești Urleta): 
“Ne aflăm în perioada de pregătire și am dat în continuare credit copiilor. De săptămâna viitoare voi încerca cu siguranță să creionez o echipă mai aproape de cea pe care o voi folosi în campionat. Este adevărat că ratăm mult dar voi insista și la acest capitol în perioada următoare. Jucătorii nu trebuie să mă aștepte pe mine să înscriu. Ei vor trebui să se uite în primul rând la ei”