duminică, 10 decembrie 2017

Help! Help! Salvați fotbalul câmpinean

Pentru pupilii lui Mara (foto), partida de Cupă contra echipei din Băicoi a fost ultima reprezentație dată în acest an, un an care le-a adus un meritat titlul de campioni de toamnă cu șanse mari de a accede pe a doua scenă fotbalistică a județului. A fost în principal meritului lui Mara - care mai are antecedente de acest fel - adică de a lua o echipă de la zero și de a o duce până într-un punct, însă pentru a merge mai sus este nevoie de un sprijin financiar consistent. A fost dacă vreți încă un semnal pentru cei care pot să ajute fotbalul câmpinean dar care în mod voit  nu vor să se implice.

Sportul Câmpina - ei sunt campionii 




Se spune că speranța moare ultima dar la Câmpina … se pare că a murit de mult. Și totuși, dacă vreodată în municipiul nostru cineva vrea și poate susține financiar o echipă, negreșit ar trebui să-i coopteze și pe conducătorii formațiilor Sportul Câmpina și Petrolul Băicoi. Atât, Mara Ciobotaru cât și Daniel Spiridon, ambii cu inima și sufletul pentru Câmpina, au dovedit în timp prin rezultate că implicarea lor în acest fenomen a fost mai mult decât benefică. Să ne aducem aminte de vorbele lui Nicolae Iorga: “Cine uită, nu merită”.


“Mara” Ciobotaru (președinte Sportul Câmpina):
“In privința echipei mele nu am decât cuvinte de laudă. Le mulțumesc jucătorilor și pe această cale pentru efortul pe care l-au depus în acest tur de campionat ținând cont de condițiile vitrege cu care ne confruntăm. Personal, în condițiile date nu mai am nici o satisfacție să promovez. Pentru Câmpina este același lucru. Dacă la finalul campionatului ne vom afla pe primul loc nu ne vom da la o parte dar repet, nu ne dorim acest lucru.”

Daniel Spiridon (președinte Petrolul Băicoi):

“Ce pot să spun? Eu am avut o echipă în Băicoi la Liga A și am vrut să cedez locul municipiului Câmpina. Nu am cerut un leu în schimb, nu am cerut o țigară în schimb. Am locuit în Câmpina 20 de ani și sincer am vrut să fac ceva pentru acest oraș. Din păcate, oficialitățile de aici nu au dorit acest lucru. Acesta este adevărul. Este de apreciat ce fac acum cei de la Sportul Câmpina și A.S. Muntenii care încearcă să ducă fotbalul câmpinean mai departe.”