miercuri, 20 februarie 2013

Pauză forţată pentru Savu

Weekendul trecut nu a fost unul prea fericit pentru formaţia A.F.C. Brebu. Pe lângă faptul că, din punct de vedere numeric, lotul brebean stă destul de rău, în partida susţinută pe teren propriu, contra formaţiei C.S. Poiana Câmpina, fundaşul Alexandru Savu a trebuit să părăsească gazonul accidentat. “A fost o minge care m-a depăşit şi am încercat să fac o foarfecă, însă în cădere, piciorul meu a aterizat într-o “gaură”, existentă în zăpada îngheţată. Acum am probleme la glezna piciorului stâng, fapt ce necesită 2-3 săptămâni de repaus”, ne-a declarat cunoscutul fotbalist. Legat de debutul sezonului care se apropie pentru echipa sa, Alex a spus: “Îmi pare rău că cel puţin în primele două etape nu voi fi pe gazon alături de colegii mei”. Aşadar, iată o situaţie delicată, deloc favorabilă clubului brebean, care se află în faţa unui sezon foarte dificil.