sâmbătă, 22 decembrie 2012

Fotbalistul sezonului este . . .

Aşa cum am promis, iată rezultatele sondajului iniţiat de blogul nostru. În opinia cititorilor noştri, titlul de cel mai bun fotbalist al sezonului a revenit lui Sebi Stănulescu (A.F.C. Brebu), urmat fiind de Alexandru Vane (C.S. Cornu) şi Iulian Budileanu (C.S. Băneşti). La prima vedere observăm faptul că cele două echipe câmpinene nu au nici un reprezentant pe podium, dar despre acest aspect vom mai avea timp să discutăm. Iată mai jos, o scurtă prezentare şi punctajul pe care aceştia l-au înregistrat:



Sondaj : Fotbalistul sezonului este ...

Număr total de voturi: 275
"Alexandru Lungu (Unirea Câmpina)" - 8 voturi
"Cosmin Dobrinoiu (Unirea Câmpina)" - 16 voturi
"Ionuţ Maria (Unirea Câmpina)" - 9 voturi
"Nae Decebal (C.S.M. Câmpina)" - 14 voturi
"Michel Yao (C.S.M. Câmpina)" - 9 voturi
"Mihai Filote (C.S. Băneşti)" - 19 voturi
"Iulian Budileanu (C.S. Băneşti)" - 43 voturi
"Sebi Stănulescu (A.F.C. Brebu)" - 85 voturi
"Ştefan Voinea (A.F.C. Brebu)" - 4 voturi
"Alin Vane (C.S. Cornu)" - 68 voturi


Locul I – Sebi Stănulescu (A.F.C. Brebu)
Chiar dacă cu echipa sa de club nu a reuşit să obţină performanţe notabile, 2012 poate fi considerat pentru Sebi ca un an  foarte bun. De ce? Pentru că experienţa şi valoarea sa l-au propulsat, chiar dacă neoficial, ca cel mai bun portar al Ligii A Prahova. Prin urmare, Sebi a fost titularul incontestabil al porţii echipei Prahova Muntenia, care în luna septembrie a terminat pe primul loc turneul “UEFA Regions` Cup” desfăşurat în Turcia. “Sunt convins că cei care m-au desemnat cel mai bun fotbalist al sezonului în acest sondaj, adresat în primul rând iubitorilor de fotbal câmpineni, au urmărit cu atenţie meci de meci evoluţia mea. Pot să spun că am avut o prezenţă remarcabilă în acest sezon, totul culminând cu acel frumos succes realizat în Turcia. Pe această cale vreau să mulţumesc şefilor mei care mi-au permis să am un program în care să pot participa atât la meciuri, cât şi la antrenamente. Fie ca sărbătorile de iarnă să aducă linişte, căldură şi numai bucurii. Crăciun fericit şi un An Nou plin de împliniri!”, au fost cuvintele lui Sebi Stănulescu.



Locul II – Alexandru Vane (C.S. Cornu)
După o perioadă în care a stat departe de gazon, datorată unei accidentări destul de urâte, cu mari eforturi şi sacrificii, Alin a reuşit la începutul acestui an să reintre în circuitul competiţional. Împrumutat de Unirea Câmpina la C.S. Cornu, puternicul atacant a încercat, încet, încet să se reacomodeze din punct de vedere fizic cu cerinţele fotbalului practicat la acest nivel. Evident, el încă nu se află recuperat la capacitate maximă dar totul rămâne o chestiune de timp şi de ambiţie din partea lui. Suntem convinşi că la cei 24 de ani pe care îi numără, Alin va face în curând saltul spre fotbalul de performanţă. “Mă bucur pentru poziţia pe care am ocupat-o în urma acestui sondaj şi ţin să mulţumesc colegilor mei care m-au ajutat meci de meci să am o evoluţie constantă. Deasemenea, mulţumesc tuturor acelora care m-au votat. Acum, la final de an vreau să adresez tuturor iubitorilor de fotbal câmpineni un An Nou fericit, multă sănătate şi la finalul campionatului să obţinem promovarea”, a ţinut să declare Alin Vane


Locul III – Iulian Budileanu (C.S. Băneşti)
La 26 de ani, fotbalistul care din vară apără culorile formaţiei C.S. Băneşti, poate fi considerat drept unul dintre cei mai buni mijlocaşi ai Ligii A Prahova. Iulian a impresionat prin călităţile sale, fiind remarcat etapă de etapă. Jocul său elaborat şi un dezvoltat simţ al porţii a atras privirile iubitorilor de fotbal, lucru materializat şi prin ocuparea acestui onorant loc trei, într-o companie valoroasă, care nu mai are nevoie de prezentări. “În linii mari pot spune că am avut un sezon bun, atât eu, cât şi actuala mea echipă. Sunt bucuros că am fost apreciat şi prin urmare am ocupat acest onorant loc trei. Vreau să mulţumesc celor care au avut încredere în mine iar tuturor iubitorilor de fotbal le doresc sărbători fericite, pline de bucurii şi un an mai bun”, ne-a declarat Iulian Budileanu.